Dragon Hunter Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Nintendo DS er et gigantisk løft fra Gameboy Advanced. I stedet for en 16 bits prosessor på 16 MHZ, har DS en 32 bits prosessor på 67 MHZ. Den kan også vise skikkelig 3D, i motsetning til GBA, som knapt kunne vise Raycast-3D. Allikevel valgte jeg PSP, noe jeg ikke har angret på. Den har en prosessor med to kjerner, hver på 333 MHZ. Den kan også renderere 33 millioner Flat-shaded polygoner i sekundet. At den kan vise 16,77 millioner farger er også imponerende. Endret 2. oktober 2005 av superseven Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har både DS og PSP jeg. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har bare DS..... foreløbig... Skal kjøpe PSP så fort jeg får lønning.. Synes DS har mer innovative og morsommere spill, mens PSP har bedre grafikk og widescreen til film . Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kanskje dette har vært oppe, kanskje ikke. Men har lett over minst 200 sider på internett uten å finne svar! Garanterer at det er noen her. Kan man bruke DS til å surfe på nettsider på samme måte som PSP? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kanskje dette har vært oppe, kanskje ikke. Men har lett over minst 200 sider på internett uten å finne svar! Garanterer at det er noen her. Kan man bruke DS til å surfe på nettsider på samme måte som PSP? I dag, Nei. I fremtiden, kanskje. Den trådløse enheten er snart cracket og testet. Vanlig surfing er ikke i hovedfokus. IRC, Telnet, SSH er mer ettertraktet. Men er det mange nok etterspør, så kommer nok noe. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Legespillet er utrolig bra og lærerikt. Her er det ingen bare bilder som illustrerer hva man skal gjøre, men en søster som sier hva du skal gjøre, og hvorfor man skal gjøre det og. Og fingerferdighetene settes også på prøve. Spiller den amerikanske versjonen. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nintendo DS er et gigantisk løft fra Gameboy Advanced. I stedet for en 16 bits prosessor på 16 MHZ, har DS en 32 bits prosessor på 67 MHZ. Den kan også vise skikkelig 3D, i motsetning til GBA, som knapt kunne vise Raycast-3D. Allikevel valgte jeg PSP, noe jeg ikke har angret på. Den har en prosessor med to kjerner, hver på 333 MHZ. Den kan også renderere 33 millioner Flat-shaded polygoner i sekundet. At den kan vise 16,77 millioner farger er også imponerende. Synd at du vurderer bare etter det, da DS virkelig har en nyskapende og revolusjonerende konsoll som åpner for heilt nye måter å spille på iforhold til PSP. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei. Planlegger å kjøpe meg DS i morgen, så lurer jeg på hvilket spill jeg bør kjøpe. Jeg liker noe med litt action, og SKAL være 3D! Racing går også bra. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Mario Kart DS og Super Mario 64 DS!! Disse er Must-have.. Liker også Castlevania DS. Det er rått, men ikke full 3D. Du får jo NFS: MW til den åsså.. Ikke så mange shoot-em-up enda, men det kommer.. Metroid Prime er veldig ettertraktet, og jeg ser frem til det... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har Supermario 64 DS. Skal kjøpe meg sonic i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå