Gå til innhold

Den store DS tråden!

Winters

Anbefalte innlegg

Nintendo DS er et gigantisk løft fra Gameboy Advanced. I stedet for en 16 bits prosessor på 16 MHZ, har DS en 32 bits prosessor på 67 MHZ. Den kan også vise skikkelig 3D, i motsetning til GBA, som knapt kunne vise Raycast-3D.

Allikevel valgte jeg PSP, noe jeg ikke har angret på. Den har en prosessor med to kjerner, hver på 333 MHZ. Den kan også renderere 33 millioner Flat-shaded polygoner i sekundet. At den kan vise 16,77 millioner farger er også imponerende. :)

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje dette har vært oppe, kanskje ikke. Men har lett over minst 200 sider på internett uten å finne svar! Garanterer at det er noen her.

Kan man bruke DS til å surfe på nettsider på samme måte som PSP?

Lenke til kommentar
Kanskje dette har vært oppe, kanskje ikke. Men har lett over minst 200 sider på internett uten å finne svar! Garanterer at det er noen her.

Kan man bruke DS til å surfe på nettsider på samme måte som PSP?

I dag, Nei. I fremtiden, kanskje. Den trådløse enheten er snart cracket og testet. Vanlig surfing er ikke i hovedfokus. IRC, Telnet, SSH er mer ettertraktet. Men er det mange nok etterspør, så kommer nok noe.

Lenke til kommentar

Legespillet er utrolig bra og lærerikt. Her er det ingen bare bilder som illustrerer hva man skal gjøre, men en søster som sier hva du skal gjøre, og hvorfor man skal gjøre det og. Og fingerferdighetene settes også på prøve. Spiller den amerikanske versjonen.

Lenke til kommentar
Nintendo DS er et gigantisk løft fra Gameboy Advanced. I stedet for en 16 bits prosessor på 16 MHZ, har DS en 32 bits prosessor på 67 MHZ. Den kan også vise skikkelig 3D, i motsetning til GBA, som knapt kunne vise Raycast-3D.

Allikevel valgte jeg PSP, noe jeg ikke har angret på. Den har en prosessor med to kjerner, hver på 333 MHZ. Den kan også renderere 33 millioner Flat-shaded polygoner i sekundet. At den kan vise 16,77 millioner farger er også imponerende. :)

Synd at du vurderer bare etter det, da DS virkelig har en nyskapende og revolusjonerende konsoll som åpner for heilt nye måter å spille på iforhold til PSP.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...