TCi Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nå må du bruke hodet da... Kanskje dette er et tegn på at de selv holder på med en DS versjon. Og hva så? Selskapene kan ta å tørke seg i ræva med de rettighetspapirene! De må være raskere da. Opphavsrett er noe av det verste som finnes her i verden. Herregud da man, jeg sa du måtte bruke hodet. Uten opphavsrett tør jeg ikke tenke på hvordan verden hadde blitt.... Lenke til kommentar
simerix Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Den hadde blitt et mye bedre sted, TCI :!: Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå må du bruke hodet da... Kanskje dette er et tegn på at de selv holder på med en DS versjon. men gratis smaker alltid bedre Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Den hadde blitt et mye bedre sted, TCI :!: Javel, tenk deg godt om. Fortsatt samme mening? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå må du bruke hodet da... Kanskje dette er et tegn på at de selv holder på med en DS versjon. men gratis smaker alltid bedre Heller kvalitet over møkk... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå må du bruke hodet da... Kanskje dette er et tegn på at de selv holder på med en DS versjon. men gratis smaker alltid bedre Heller kvalitet over møkk... Men heller konkurranse enn monopol Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Men heller konkurranse enn monopol Monopol og monopol..... Nintendo har vel ikke akkurat det, selv om det hadde vært fantastisk Lenke til kommentar
simerix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 NEI meg, det må ALDRI skje, da kan nintendo skru opp prisene til det skyhøye. Herregud, da gameboy hadde monopol på det bærbare spillemarkedet kostet et spill latterlige 600 kr men da PSP kom senket de prisene 100-200 kr ned. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 NEI meg, det må ALDRI skje, da kan nintendo skru opp prisene til det skyhøye. Herregud, da gameboy hadde monopol på det bærbare spillemarkedet kostet et spill latterlige 600 kr men da PSP kom senket de prisene 100-200 kr ned. Nå er da ikke det helt sant heller da. Er flere grunner til det. Lenke til kommentar
datarock Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Synes det er litt mye å betale rundt 1000 kroner på en dings som foreløpig ser ut til å være en timepasser. Har testet dem litt via kompiser osv, og så langt har jeg til gode å prøve noen spill som er virkelig engasjerende og ikke bare noe som får tiden til å gå. Er vel en ganske ny ting fortsatt så denne situasjonen vil vel forbedres, regner jeg med. Da kan det nok bli interessant igjen. Lenke til kommentar
z10an Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har GBA movie player til min NintendoDS.. Vist jeg får tak i ett minnekort nå så blir det masse mp3 og film på DS'n min . Søk på hardware.no prisguide om du også vil ha slik til din ds..Er litt kult att vist en person har ett spill så kan 2stk linke på det gjennom wlan uten att begge har spillet Lenke til kommentar
simerix Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg fikk en flunkende ny play-yan på døra idag Nå venter jeg bare på en minnekort leser og en 1024 mb kingston SD card jeg bestillte fra mpx. Kommer nok i posten imorra. Mohahaha jeg ligger i telt på skoleturen og ser på the grudge og dark water. De kommer til å bli grønne av misunnelse Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Fikk min kopi av Meteos i dag. Den amerikanske versjonen. For et herlig spill. Nesten Tetris, men mye bedre Og det beste er at det er veldig mye å låse opp! Anbefaler alle å skaffe seg det. Det er DS sitt svar på Lumines (rett?). Samme selskap som laget dette. Endret 8. september 2005 av TCi Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fikk min kopi av Meteos i dag. Den amerikanske versjonen. For et herlig spill. Nesten Tetris, men mye bedre Og det beste er at det er veldig mye å låse opp! Anbefaler alle å skaffe seg det. Det er DS sitt svar på Lumines (rett?). Samme selskap som laget dette. Det vurderer jeg også å kjøpe, likte iallefall lumines veldig godt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nintedo DS vil falle i pris fra 7 oktober. Les mer hos DS-Norge Lenke til kommentar
simerix Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Håper også at DS spill vil falle i pris Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg har GBA movie player til min NintendoDS.. Vist jeg får tak i ett minnekort nå så blir det masse mp3 og film på DS'n min . Søk på hardware.no prisguide om du også vil ha slik til din ds..Er litt kult att vist en person har ett spill så kan 2stk linke på det gjennom wlan uten att begge har spillet GBA movieplayer er kjekk, men jeg bruker den til litt annet snadder www.austheim.biz/pc.html (De nederste bildene) Day of The Tentacle er digg når du har touchscreen. Visst noen driver med slik jeg gjør så bruker jeg moonshell og en nyere versjon av SCUMMVM enn det som er vist på bildene. Den nye versjonen gjør DOTT mye mer glattere, det er SAM&MAX også. EDIT: Noen som gler seg til Advance Wars DS? Var jo release i dag, men jeg får det tidligst i neste uke... Advance Wars 2 til GBA var KONGE! Alle med puls bør ha prøvd det spillet. Håper også det kommer en ny Fire Emblem til DS, men vi har jo Gamecube versjonen som kommer snart. Endret 30. september 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har ikke plukket opp Advance Wars... tror jeg venter litt med det. Har derimot kjøpt meg Lost in Blue og venter det i posten i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvordan kan man greie å surfe på internettet med nintendo DS'en? Jeg har greid det med PSP'en min men ikke har enda ikke greid det med DS'en min. Går det i det hele tatt å få den på nettet? Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Denne tråden har blitt så stor og uoversiktelig, og har gått mer og mer over til å være en ren chattetråd, at vi ser oss helt nødt til å flytte den til Off-topic -> Annet. Dette er ikke fordi den ikke har relevans til spill, men fordi dette er et forum, og ikke en pratekanal. Det er også komplett umulig for nykommere å finne frem til det de leter etter, så resultatet er at de samme tingene blir tatt opp på nytt og på nytt. Hvis noen har noe spesifikt de ønsker å spørre om angående Nitendo DS, så anbefaler vi fremover at vedkommende starter en ny tråd om det konkrete emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå