Gå til innhold

Den store DS tråden!

Winters

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke testet de spillene nei, men siden "min" (ds-norge.com) skal komme med en anmeldelse av Asphalt Urban GT snart.

Mario har jo 150 stjerner, så mye igjen ;)

Det finnes jo en rekke anmeldelser av de spillene på nett allerede da... også norske.

Lenke til kommentar

Lurer bare på om det er mange som har spillt Metroid Prime Hunters demoen, som har sett den "hemmelige" filmen? Du må få deg inn på de 3 highscorelistene. Da får du muligheten til å se en film som hinter til fullversjonen. Dersom du har kommet deg inn på listene og ikke har sett den så kan du aktivere den ved å gå til den første skjermen ("Touch the screen") og klikker på det blinkende tegnet.

Lenke til kommentar
Lurer bare på om det er mange som har spillt Metroid Prime Hunters demoen, som har sett den "hemmelige" filmen? Du må få deg inn på de 3 highscorelistene. Da får du muligheten til å se en film som hinter til fullversjonen. Dersom du har kommet deg inn på listene og ikke har sett den så kan du aktivere den ved å gå til den første skjermen ("Touch the screen") og klikker på det blinkende tegnet.

Den fikk jeg innen en time med spilling :p

Litt tøft siden den bruker begge skjermene :yes:

(du trenger bare og komme på første plass på en av listene for og få den(såvidt jeg har forstått iallefall))

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Lyst på PSP.. er det en god grunn til å heller kjøpe DS?

nei ;)

Joda, det kommer litt anpå hva du vil ha, les litt om begge og se hva du ender opp med :yes: (men dette burde kanskje heller taes i PSP vs. DS tråden ;) )

*Skjekke ut*

Men tror det blir PSP. God grafikk, programmer og "voksne" spill er vel nok for å velge PSP.

Lenke til kommentar
*Skjekke ut*

Men tror det blir PSP. God grafikk, programmer og "voksne" spill er vel nok for å velge PSP.

Blir irritert hver gang noen hinter at DS ikke har voksne spill. Slutt å spre løgner! Men uansett dette er heller noe for DS vs PSP tråden.

Lenke til kommentar

Det er en forferdelig ting og si at DS er barnslig

selv om ikke ds har verdens lengste liste med spill i butikken enda, så har ikke det noe og si, det kommer nemlig mange "voksne" spill snart, i tillegg så er jo ikke PSP i butikken en gang.

Lenke til kommentar

Har nå prøvd i lang tid å lære meg å "like" DS, men det er og blir en spillmaskin for den litt yngre garde og slik ser det at det kommer til å fortsette med.

Er jo bare tulle spill tilgjengelig og releaselista fremmover ser jo heller syltynn ut for oss som kunne tenke oss spill som ikke er i Mario og Rayman sjangeren.

Det eneste jeg venter på nå er Splinter Cell og la oss nå for all del håpe at det er bedre å spille en det ser ut!

Retro..

Lenke til kommentar
Har nå prøvd i lang tid å lære meg å "like" DS, men det er og blir en spillmaskin for den litt yngre garde og slik ser det at det kommer til å fortsette med.

Er jo bare tulle spill tilgjengelig og releaselista fremmover ser jo heller syltynn ut for oss som kunne tenke oss spill som ikke er i Mario og Rayman sjangeren.

Det eneste jeg venter på nå er Splinter Cell og la oss nå for all del håpe at det er bedre å spille en det ser ut!

Retro..

DS er IKKE en spillmaskin bare for den yngre garde. Selv om mange spill ser "barnslige" ut så er de alikevel gode. Jeg er 23 og spiller bare på DS, har ikke planer om å kjøpe PSP. Ingenting som frister med den. Spiller nå Zelda The Minish Cap på DS nå, mye bedre med god gammel 2D enn 3D spør du meg.

Bare vent til Metroid og Goldeneye kommer til DS du, da får du et mer "voksent" spill så du slipper å føle deg barnslig...

Det er veldig mange spill som kommer til DS, selv om listen i Norge er dårlig så betyr ikke det at dette gjelder over hele verden. Over 100 utviklerer holder på å lage spill til DS og innen året er omme så kommer det nok en rekke gode titler.

Du virker altfor opptatt av grafikk. Du bør snart innse at spill er langt i fra bare grafikk. Kanskje du en gang skjønner det når grafikken på spill ikke kan bli bedre. Absolutt en uvane du bør kaste fra deg før eller siden...

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Har jeg her nevnt grafikk eller PSP? Nope!!

Du bør holde deg for god til å trekke inn PSP i en DS tråd (var det ikke du som sa det???) men siden du først nevner det så la meg også få trekke inn noen poeng i den sammnheng.

Føler meg heller ikke barnslig når jeg spiller Mario synes faktisk de er veldig morro, men uansett så synes jeg det blir for tullete og kjedelig i lengden og de passer best til den yngre garde det er det vel ingen tvil om!

Gleder meg til både Metroid og Goldeneye når de en gang kommer og jeg håper virkelig jeg må vente like lenge til neste gang jeg får et spill som passer meg bedre. Og når det gjelder release listen til DS så forholder jeg meg bare til hva jeg kan få tak i butikkene og hittill har det vært mildt sagt helt tragisk!

Du virker helt sykt besatt av å påpeke i enhver tråd at PSP ikke er noe for deg å at grafikk ikke har noe å si, og hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg trodd du var misunnelig på de som har PSP, men det er du jo ikke. Og for en som ikke har PSP (eller for det jeg vet heller aldri har prøvd en) så har du en del "synsing" som bare blir helt latterlig!

Du må gjerne ha dine meninger om DS, men jeg har faktisk også rett på mine for jeg har god erfaring med begge konsoller og kan begrunne mine valg.

Så hvis du i framtiden kunne holde diskusjonen ditt på et profesjonelt nivå uten å angripe personer på forumet så hadde det blitt litt hyggeligere her!!

Lenke til kommentar
Har jeg her nevnt grafikk eller PSP? Nope!!

Du bør holde deg for god til å trekke inn PSP i en DS tråd (var det ikke du som sa det???) men siden du først nevner det så la meg også få trekke inn noen poeng i den sammnheng.

Beklager at jeg tok inn litt PSP i posten min. Du nevnte noe om at SC såg dårlig ut og at det bør være bedre å spille det enn det ser ut. Derfor jeg kom med det om grafikk.

Føler meg heller ikke barnslig når jeg spiller Mario synes faktisk de er veldig morro, men uansett så synes jeg det blir for tullete og kjedelig i lengden og de passer best til den yngre garde det er det vel ingen tvil om!

Det er jo bra. Men du synser selv at DS er en maskin for de yngre, mener jeg da.

Gleder meg til både Metroid og Goldeneye når de en gang kommer og jeg håper virkelig jeg må vente like lenge til neste gang jeg får et spill som passer meg bedre. Og når det gjelder release listen til DS så forholder jeg meg bare til hva jeg kan få tak i butikkene og hittill har det vært mildt sagt helt tragisk!

Du virker helt sykt besatt av å påpeke i enhver tråd at PSP ikke er noe for deg å at grafikk ikke har noe å si, og hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg trodd du var misunnelig på de som har PSP, men det er du jo ikke. Og for en som ikke har PSP (eller for det jeg vet heller aldri har prøvd en) så har du en del "synsing" som bare blir helt latterlig!

Du bør sjekke importbutikkene om du har noen i nærheten, eller sjekke nettet om du ønsker å importere. Utvalget i Europa (spesielt Norge) er veldig dårlig.

Vet at jeg kan virke litt besatt av å påpeke det. Men jeg prøver å "lære" folk at grafikk ikke nødvendigvis betyr bra spill. Dette er noe mange på forumet virker å mene. Jeg har enda ikke fått testet en PSP nei, men skal gjøre det når den kommer til Norge.

Du må gjerne ha dine meninger om DS, men jeg har faktisk også rett på mine for jeg har god erfaring med begge konsoller og kan begrunne mine valg.

Alle har rett til egne meninger...

Så hvis du i framtiden kunne holde diskusjonen ditt på et profesjonelt nivå uten å angripe personer på forumet så hadde det blitt litt hyggeligere her!!

Jeg har ikke som vane å angripe folk på dette forumet, men om du føler deg truffet så gjaldt posten min ikke bare deg heller da. Pga. av at mange bare mener at DS er for de yngre så er jeg ganske lei av det. Og dette fløt litt over da du postet om det. Beklager dersom du følte det var et personangrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...