Gå til innhold

Den store DS tråden!

Winters

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hvorfor PSP folk må spamme denne tråden når DS folk lar deres tråd være i fred. Dersom dere føler dere må beskytte konsollen deres så kan dere gjøre det i PSP vs DS tråden og ikke her. Neste post blir rapportert.

Lenke til kommentar

Du må gjerne rapportere meg!!

Men dette var ingen spam, men en kommentar til posten over!!

Slutt å være så hårsår TCI, du er selv ute andre steder og kommenterer i for hold til DS.

Og bare til opplysning så eier jeg også en DS og jeg vet hvertfall hva jeg snakker om!!

Retro...

Lenke til kommentar
Du må gjerne rapportere meg!!

Men dette var ingen spam, men en kommentar til posten over!!

Slutt å være så hårsår TCI, du er selv ute andre steder og kommenterer i for hold til DS.

Og bare til opplysning så eier jeg også en DS og jeg vet hvertfall hva jeg snakker om!!

Retro...

Jeg er ikke hårsår. Dette er en DS tråd og vi trenger ikke PSP ting i denne tråden da, det kan du slenge i PSP tråden. Jeg kommenterer i tråder der begge konsollene er diskutert. Selv om jeg er fan av Nintendo så klarer jeg å diskutere på en normal måte.

Dersom du eier en DS så kan du poste om DS her også da, er det virkelig så vanskelig?

------------------

Over til emnet igjen.

http://www.gamespot.com/ds/action/goldeneye/media.html

Trailer til GE:RA

http://www.gamespot.com/ds/action/goldeney...ew_6121870.html

Intervju med utvikleren.

Ser virkelig fram til Goldeneye Rogue Agent på DS. Konge at du kan ha 8 spillere på 1 spill i MP. Digger denne funksjonen :D

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Nå har jeg masse penger(og mer kommer fortløpende :yes: )

Lurer på om jeg skal kjøpe et DS spill, har lyst på et FPS egentlig, men det har vel ikke kommet ut noen enda?

Hvilket ville dere anbefalt av mario 64 DS og warioware:touched?

Jeg synes WW:T frister mest :yes:

Hm, alt kommer an på om du har spilt SM64 før eller ikke. Begge spillene er utrolig bra, men jeg tror nok SM64DS har lengre levetid enn WW:T. Tar ikke mer enn et par timer å gå igjennom «historiemodusen». Selv om spillet er helt genialt, og inneholder mye av den klassiske WarioWare-absurditeten, er ikke holdbarheten så veldig lang. Det kommer litt an på om du har noen å konkurrere om rekorder med da. Du må nesten vurdere dette selv.

Lenke til kommentar

IGN tester Nanostray.

nanostray-20050408035600012.jpg

The design's very similar to existing vertical shooters, including the team's own Iridion II game. Nanostray is a strict 2D shooter where players weave left, right, forward and backwards on a fixed altitude, blasting enemies that zoom in from every conceivable direction. The focus here is pure adrenaline action, amplified by the programming's ability to display tons and tons of 2D and 3D objects on-screen, whether those objects are the enemies, the enemy's incoming projectiles, or your ship's over-the-top energy weapon blasts.
Even in this early version, the game's strutting its stuff extremely well. The action is intense, impressive, and challenging as heck. It's not a cakewalk getting through the levels, that's for sure. And the soundtrack is definitely on par with what the team's pulled off on the Game Boy Advance, which is already impressive stuff...even to today's standards.

Les mer: http://ds.ign.com/articles/602/602770p1.html

Lenke til kommentar
Nå har jeg masse penger(og mer kommer fortløpende :yes: )

Lurer på om jeg skal kjøpe et DS spill, har lyst på et FPS egentlig, men det har vel ikke kommet ut noen enda?

Hvilket ville dere anbefalt av mario 64 DS og warioware:touched?

Jeg synes WW:T frister mest :yes:

Hm, alt kommer an på om du har spilt SM64 før eller ikke. Begge spillene er utrolig bra, men jeg tror nok SM64DS har lengre levetid enn WW:T. Tar ikke mer enn et par timer å gå igjennom «historiemodusen». Selv om spillet er helt genialt, og inneholder mye av den klassiske WarioWare-absurditeten, er ikke holdbarheten så veldig lang. Det kommer litt an på om du har noen å konkurrere om rekorder med da. Du må nesten vurdere dette selv.

Har spillt mario64 før ja :hmm:

Får tenke litt på det.

Lenke til kommentar
Mario multiplayer er festlig :D

Ja det kan jeg skrive under på. Metroid er også veldig morro i MP. Bare synd at jeg bare har fått anledning til å teste det med mer enn 2 personer (inkl. meg). Og det kan jo ikke bli noe annet en knalltøft! Ser også frem til Goldeneye Rogue Agent MP hvor du trenger bare 1 spill på 8 personer i MP. DS er så utrolig genialt som tilbyr denne muligheten :D

Lenke til kommentar
Mario multiplayer er festlig  :D

Ja det kan jeg skrive under på. Metroid er også veldig morro i MP. Bare synd at jeg bare har fått anledning til å teste det med mer enn 2 personer (inkl. meg). Og det kan jo ikke bli noe annet en knalltøft! Ser også frem til Goldeneye Rogue Agent MP hvor du trenger bare 1 spill på 8 personer i MP. DS er så utrolig genialt som tilbyr denne muligheten :D

Får man tilgang til "hele" mp en da? eller bare et par baner :hmm: (når man har et spill og x antall spillere..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...