Broseen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er det noen som har forslag? Ønsker kvalitet, deretter pris. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har en litt eldre WD HDD eksten, den bråker en del ved idle og ennå mer med load. så wd annbefales ikke av meg. men har hørt at de nye fra maxtor skal være bra. prisen ligger vel på 1700 for 250gb og 2100 for 300gb Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kan anbefale Lacie 250 gb eksterne disk. Har en slik selv og er fornøyd med utseende på den, bråker lite og ikke blir den særlig varm heller. Lacie 250 gb Lenke til kommentar
cdr Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kjøpte en ekstern disk i forige uke, har aldri vært mer førnøyd Jeg vil anbefale deg å kjøpe HDD og e.HDD-kabinett hver for seg. Dette er veldig fleksibelt og digg. Kjøpte dette kabinettet, og en 200 GB IDE HDD. Det eneste du trenger å gjøre er å sørge for at du har USB2 på PC'en din, skru HDDen på plass i kabinettet og koble den til. PCen din vil finne den øyeblikkelig, og derfra kan du formatere den og bruke den som en vanlig disk Er det forresten noen som vet hvor jeg kan få kjøpt stativer eller lignende til å "stable" externe disker? Blir litt tungvint etterhvert som man ordner til seg flere eksterne disker... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Har vært borti lacie 250gbyte ekstern disk. Den blir grusom varm om i forhold til ekstern WD 250gbyte som jeg har edit: at den blir varmere har jo grunnen for at det er mer metal på den Endret 27. februar 2005 av spetter Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hmmm må ha vært en gammel versjon du har vært borti. Det at det er metall på den gjør at av varmen blir ledet bort mer effektivt. Og i min lacie så er det en wd 250 gig disk som sitter i den. Så langt så er jeg meget fornøyd med den. Ole Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Noen som har flere forslag? Skal ha den til laptop`n. Helst usb2, men er ikke firewire mer stabilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå