Edstro Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei. Sitter nå med en pc og der kommer der opp en irreterende search bar. Som kommer opp etter eg har startet IE og den liger for venstre. Eg har søkt med ad-aware og fjernet alt den fant og eg har søkt med microsoft antispyware og fjernet alt den fant. Men det ble ikkje noe bedre resultat. Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Coolwebsearch shredder . CwShredder Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Coolwebsearch shredder . CwShredder Eg har nå testet programmet Det søkte og fjernet noen filer men search baren er der enda når eg starter IE. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva heter den da . Noen detaljer hvilken search bar det er ville hjulpet folk med å kanskje finne en løsning til deg . Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Åpne registry editor ( start - run - regedit ) og kikk i disse : HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\SearchURL = HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Search Bar = HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Search Page = HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Start Page = HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search\SearchAssistant = Endret 12. februar 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Når eg starter IE så går der ca. 5 sek så kommer der opp et vindu til venstre. Øverst så står der Search bar og litt under så står der Related Searches. Og den er bare full med drid Endret 12. februar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Åpne registry editor ( start - run - regedit ) og kikk i disse : HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\SearchURL = HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Search Bar = HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Search Page = HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Start Page = HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search\SearchAssistant = Skal eg fjerne disse som du har referert til? HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\SearchURL = finner ikkje dette i registeret HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Search Bar = http://home.microsoft.com/search/lobby/search.asp HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Search Page = http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Start Page = http://www.startsiden.no HKey_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search\SearchAssistant = finner ikkje dette i registeret Endret 12. februar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 :!: At den er full med drid hjelper meg ikke mye med å identifisere navnet på den da . Kikk i registry som nevnt over . Eller også søk i registry etter searchassistant brukt. Ligger under hkey_local_machine\software\microsoft\internet explorer\search Lenke til kommentar
meeg Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Må du bruke IE? Det finnes jo alternativer som er xxx ganger bedre enn IE (og hvor du unngår slike "annoyances" som du sliter med). Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Be han bytte browser er ikke feilretting av nevnte problem . Ventet på en post om opera/firefox etc . Her er en reg fil som tilbakestiller IE til default . http://www.mvps.org/winhelp2002/RepairIE4XP.reg Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Vor skal eg legge teksten hen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 RepairIE4XP.reg filen skal lastes ned (lagre på skrivebordet e.l ) Så dobbelklikker du på den / svarer ja for å legge dataene inn i registeret og rebooter etterpå . Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er alltid en plage de der stygge search bar dritten. Hater de som pesten... Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 RepairIE4XP.reg filen skal lastes ned (lagre på skrivebordet e.l )Så dobbelklikker du på den / svarer ja for å legge dataene inn i registeret og rebooter etterpå . Eg gjorde det men det ble ingen forandringer. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Flyttes til sikkerhets-forumet Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 RepairIE4XP.reg filen skal lastes ned (lagre på skrivebordet e.l )Så dobbelklikker du på den / svarer ja for å legge dataene inn i registeret og rebooter etterpå . Eg gjorde det men det ble ingen forandringer. Kan ikke hjelpe mer før du forteller hvilken search bar det er , dessverre ... Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Vi har vell en guide om dette Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Vi har vell en guide om dette http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=352813 Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du kan prøve denne hvis du ikke har fikset det: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå