hamsterbom Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ja topic sier det meste.. Jeg vil åpne porten for Burning blade serveren på siskoen min, noen som vet hvilken port det er? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Anytime your computer receives incoming data, it is sent to a "port". Your computer has many ports that can receive data, and different activities will utilize different ports. World of Warcraft uses the TCP protocol on port 3724. Sisko? en fake Cisco? Endret 12. februar 2005 av Bad_Byte Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Anytime your computer receives incoming data, it is sent to a "port". Your computer has many ports that can receive data, and different activities will utilize different ports. World of Warcraft uses the TCP protocol on port 3724. Sisko? en fake Cisco? Ikke cisco engang hadde netopia Er 3724 porten for all serverene da, har åpnet de portene Blizzard ba meg om mens patchen installerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå