Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Den er spennede fra første til siste minutt. Beste ubåt filmen som er laget til dags dato(holder sikkert 25år til). Se DC utgaven. Ble mye bedre opplevelse Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Das Boot er en meget god film. Alle ubåtfilmer som er laget i nyere tid har hentet inspirasjon fra den filmen. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Tidenes beste ubåt film. Definitivt! Er min favorittfilm no. 1. Den viser hvordan u-båt krigen var fra den tyske siden (me av filmene viser den allierte siden), den er svært realistisk og holder høy klasse. Det er ikke uten grunn den fortsatt er så populær etter så mange år. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jepp, feit film, einaste er at den er 3:36 (directors cut), så det er sjeldan eg har tid til å sjå den.. Min DVD varer 4 timer og 12 minutter Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Det er ikke uten grunn den fortsatt er så populær etter så mange år. Hvor gammel er den? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 http://www.imdb.com/title/tt0082096/ 1981 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Play.com har 3 versjoner av Das Boot: Director's Cut (3t 20min) £7.99 Das Boot (Director's Cut) - Superbit Collection (5.1/DTS) (3t 20min) £9.99 Das Boot - Miniseries (ca 5 timer) £9.99 Jeg tror de fleste finner en god nok versjon hos Play.com, og prisen er god på alle Dette er virkelig god film for pengene. Har ikke kjøpt den ennå da en kamerat har, men skal kjøpe superbit versjonen, da jeg samler på bl.a. krigsfilmer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Das Boot - Miniseries (ca 5 timer) £9.99 hadde vært litt kult å ha serien også da.. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hmm, har directors cut. Uten tvil den beste krigsfilmen du lever deg godt inn ifilmen. For og sei det slik, hadde du ikkje klaus før så får du det etterpå Dubbinga til engelsk er godt gjennomført, men det er meir digg og sjå den på tysk. (spessielt med dama som er Østeriker, ho får med seg meir av "drittslenging/internhumoren). Det er nesten så at eg bestiller mini-seiren og.... Directors cut mangler 1,5 time Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 blir jo ikke deg samme å se den dubbet i et annen språk enn originalspråket.. for morro skyld satte jeg dubbingen på tjekkisk en gang.. med hindi teksting.. var jo noget spesielt.. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det som gjer den engelske dubbinga bra her er at det er dei samme skuespillerene som har dubba den til engelsk. Er ikkje stødig nok på tysk så, må nesten ha det teksta.. hehe. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Das Boot - Miniseries (ca 5 timer) £9.99 hadde vært litt kult å ha serien også da.. Det er den jeg har. Den er på 4 timer og 46 minutter eller noe sånt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Das Boot - Miniseries (ca 5 timer) £9.99 hadde vært litt kult å ha serien også da.. Det er den jeg har. Den er på 4 timer og 46 minutter eller noe sånt. Den jeg har, 4 timer og 42 minutter var det. Den opprinnelige ''Das Boot'' i en 6-episoders miniserie. Full filmlengde, uklippet versjon. Kostet 99 kr på OBS. Endret 14. februar 2005 av Icedude Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Den opprinnelige ''Das Boot'' i en 6-episoders miniserie. Full filmlengde, uklippet versjon. Kostet 99 kr på OBS. da tror jeg at jeg nå oppsøke en OBS om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Over 2 og en halv time med en båt som knaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå