Gå til innhold

Filmen "Das Boot" -Anbefalt?

co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje greit å vite at den er på tysk..

veldig bra film! anbefalt!

Er engelsk versjon og.

Hva er det med amrikanere og det å dubbe filmer???

Irritere seg grønt over dumme amrikanere som ikke klarer å lese tekst på filmer fra utlandet :realmad:

Det er jo 1000 ganger mer irriterende å se på munnene som ikke beveger seg i sammsvar med det som blir sagt!

Å så mange ting jeg misliker med amrikanerne :nei:

BTW: Håper at du mente amrikansk-engelsk og ikke engelsk-engelsk...

Lenke til kommentar

Irritere seg grønt over dumme amrikanere som ikke klarer å lese tekst på filmer fra utlandet :realmad:

Det er jo 1000 ganger mer irriterende å se på munnene som ikke beveger seg i sammsvar med det som blir sagt!

Å så mange ting jeg misliker med amrikanerne :nei:

BTW: Håper at du mente amrikansk-engelsk og ikke engelsk-engelsk...

Amerikanere dubbe? nå må du gi deg, TYSKERE og FRANSKE dubber uuutrolig mye mer!

Edit:

la oss holde emnet on-topic!

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar

Irritere seg grønt over dumme amrikanere som ikke klarer å lese tekst på filmer fra utlandet realmad.gif

Å så mange ting jeg misliker med amrikanerne nupe.gif

Nå ja , det er nok ikka bare amerikanere som dubber , bare i europa så dubber feks ,

Frankrike, Italia ;Ungarn,Tyskland, Ukraina;Spania, Sjekkia sikkert flere også , og gudene veit åssen det er i resten av verden , men så vidt jeg veit så er det nesten bare de skandinaviske landene som har til vane for å tekste alt.

Så da blir det litt fjernt og si "dumme amerikanere"

Men ang filmen så syntes jeg den er bra , men directors cut versonen er vel lang drøy da , den ekstra timen er egentlig bare kjedlig prat , men filmen er ok den.

Å så mange ting jeg misliker med amrikanerne nupe.gi

Når folk sier dette , tenker dem egentlig på hva en amerikaner er for noe?

Det er tross alt 250 milioner mennesker som folk kaller 1 amerikaner ?

tenk det at det er Norges befolkning x 50 , , når amerikanerne stemte bush og ikke kerry så var det ca 54 milioner som sa ja og noe sånt som 50 milioner som sa nei. det var faktsik ca 100 milioner som ikke sa noe!

Det er store tall vi snakker om her..

Det er greit at folk kaller en spade for en spade , men en amerikaner er ikke an amerikaner , så det så!

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...