co2 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har hørt om denne i sammenheng med krigsfilmer og virker godt likt. Hvordan er den og anbefaler dere den? -Anders Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Veldig bra film ja, så den jeg trygt anbefale deg. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jepp, feit film, einaste er at den er 3:36 (directors cut), så det er sjeldan eg har tid til å sjå den.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 kanskje greit å vite at den er på tysk.. veldig bra film! anbefalt! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 "ånei, nå kan jeg ikke forstå den" Du vet vel at det er teksting på lovlig leie video Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du vet vel at det er teksting på lovlig leie video er det sant? og jeg som trodde det fantes bare .sub filer .... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 kanskje greit å vite at den er på tysk.. veldig bra film! anbefalt! Er engelsk versjon og. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 En veldig bra film Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 kanskje greit å vite at den er på tysk.. veldig bra film! anbefalt! Er engelsk versjon og. Hva er det med amrikanere og det å dubbe filmer??? Irritere seg grønt over dumme amrikanere som ikke klarer å lese tekst på filmer fra utlandet Det er jo 1000 ganger mer irriterende å se på munnene som ikke beveger seg i sammsvar med det som blir sagt! Å så mange ting jeg misliker med amrikanerne BTW: Håper at du mente amrikansk-engelsk og ikke engelsk-engelsk... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Hva er det med amrikanere og det å dubbe filmer??? Irritere seg grønt over dumme amrikanere som ikke klarer å lese tekst på filmer fra utlandet Det er jo 1000 ganger mer irriterende å se på munnene som ikke beveger seg i sammsvar med det som blir sagt! Å så mange ting jeg misliker med amrikanerne BTW: Håper at du mente amrikansk-engelsk og ikke engelsk-engelsk... Amerikanere dubbe? nå må du gi deg, TYSKERE og FRANSKE dubber uuutrolig mye mer! Edit: la oss holde emnet on-topic! Endret 13. februar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
redflame Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Hva er det med amrikanere og det å dubbe filmer??? Irritere seg grønt over dumme amrikanere som ikke klarer å lese tekst på filmer fra utlandet realmad.gif Det er jo 1000 ganger mer irriterende å se på munnene som ikke beveger seg i sammsvar med det som blir sagt! Å så mange ting jeg misliker med amrikanerne nupe.gif Nå ja , det er nok ikka bare amerikanere som dubber , bare i europa så dubber feks , Frankrike, Italia ;Ungarn,Tyskland, Ukraina;Spania, Sjekkia sikkert flere også , og gudene veit åssen det er i resten av verden , men så vidt jeg veit så er det nesten bare de skandinaviske landene som har til vane for å tekste alt. Så da blir det litt fjernt og si "dumme amerikanere" Men ang filmen så syntes jeg den er bra , men directors cut versonen er vel lang drøy da , den ekstra timen er egentlig bare kjedlig prat , men filmen er ok den. Å så mange ting jeg misliker med amrikanerne nupe.gi Når folk sier dette , tenker dem egentlig på hva en amerikaner er for noe? Det er tross alt 250 milioner mennesker som folk kaller 1 amerikaner ? tenk det at det er Norges befolkning x 50 , , når amerikanerne stemte bush og ikke kerry så var det ca 54 milioner som sa ja og noe sånt som 50 milioner som sa nei. det var faktsik ca 100 milioner som ikke sa noe! Det er store tall vi snakker om her.. Det er greit at folk kaller en spade for en spade , men en amerikaner er ikke an amerikaner , så det så! Endret 12. februar 2005 av redflame Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 anbefaler denne filmen jeg også..selv om Directors Cut er noe laaaaang Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tidenes beste ubåt film. Definitivt! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Tidenes beste ubåt film. Definitivt! Har sett den 3-4 ganger og vil se den 3-4 ganger til, så det så.... Endret 13. februar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 anbefaler denne filmen jeg også..selv om Directors Cut er noe laaaaang men braaaaaa Har den på dvd og den er dritbra. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jeg har dvden den er på fire timer of førtifem minutter eller noe sånt. den er veldig bra! beklgaer skrivefeil er litt påvirket.... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 jeg har dvden den er på fire timer of førtifem minutter eller noe sånt. den er veldig bra! beklgaer skrivefeil er litt påvirket.... Hvordan i all verden klarer den å holde seg spennende? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Se den så skjønner du det nok Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 den er helt sykt spennende hele veien!!!! tro meg... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er pokker ta meg den beste WW2 filmen av de alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå