loqron Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg vet at jeg kan slette programmer med add and remove programs.. Men det er jo noen programmer som innstalerer seg av seg sjøl !! Hvordan sletter jeg dem ?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 For det første skjønner jeg ikke spørsmålet ditt, for det andre skjønner jeg ikke hva dette har med sikkerhet å gjøre... Rapportert til moderator. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ad-awareSE fra Lavasoft pleier å ta rotta på det meste, bruker selv gratisversjonen på det jeg har av maskiner. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 HVordan slette uten å bruke antivirus program og add and remove programs ?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Å ja, da forstår jeg mer. Du må nok bruke et antivirusprogram for å få fjernet virus, ellers kan du ikke vite hvilke filer som er infisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå