Sjefern Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) *slettet* Trodde det var henrik som var trådstarter. Virket sånn Endret 15. februar 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 HEHE eg som er det Men holder agp 2 år ca ? Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hehe neida er ikke sann liker bare svare e hehe Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 kan egentli ikke så mye om data kan en del om bios deler og windows.. format og scour. osv. liker og hjelper Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 hehe alle har sine sterke sider Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) 4-dobbel post ja Om AGP "holder" i to år er et flytende spørsmål. Det vil selvsagt fungere og du vil ha en respektabel ytelse, men intet mer. Foreløpig er det ingen forskjeller på AGP og PCIe i praksis. De yter mer eller mindre likt. Spørsmålet er om det om to år er mulige å kjøpe skjermkortene på den tiden i AGP, eller om alt er PCIe. Men hvis du allikevel skal oppgradere om 2-3 år, så er det vel greit og bytte hovedkort etc. i samme slengen? Endret 16. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Jah.... Kjøpe meg nytt hk og cpu.... men det virkar meir fristandes å kjøpe soket 939 å berre kjøpe nytt skjerm kort om ei god stund og kansje ein cpu... Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 OFF TOPIC: Hadde jeg vært død, hadde jeg snudd meg i graven. Firedobbel posting og kanskje det verste innen norsk skriving jeg noensinne har satt mine øyne på. skjerpings! ON TOPIC: Har du søkt litt rundt omkring på de mange trådene som omhandler dette temaet? Finner jo drøssevis med tråder som dette. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg vil tippe at om 2-3 år så er nok s939 ganske aldrende. Kanskje som å oppgradere en s478 i dag. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) ON TOPIC: Har du søkt litt rundt omkring på de mange trådene som omhandler dette temaet? Finner jo drøssevis med tråder som dette. Jah men no har vi preika lenge her så kvifor ikkje berre forsette Kjeme komplett, netshop, mpx... ut med ny "10 000" kr pc kvar måne? Endret 16. februar 2005 av londoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå