adsfiklam Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Er litt usikker på om jeg skal kjøpe MX510 eller en Razer Diamondback. Hva mener dere? Har ikke så veldig store hender og skal bruke musen til for det meste spill og videoredigering Takk Endret 12. februar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Soho Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jeg har ikke testet mx510, men det jeg har prøvd av razor sin er at den er uten tvil genial. Min stemme går til Razor. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Sjekk omtalen, kan hjelpe deg ett lite stykke Razer & MX510. Tror ikke du vil angre på noen av kjøpene, begge er konge muser! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er veldig fornøyd med min MX510. Men hørte på forumet her at Razer var laget av litt billig, plast slik at den datt ifra hverdandre! Velg den DU anseer som den beste musa du. Fordi mellom de tror jeg, det bare er en smak-sak... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Velg den DU anseer som den beste musa du. Fordi mellom de tror jeg, det bare er en smak-sak... Da går jeg for Razer Lenke til kommentar
CDG Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) sjekk også weekend tilbudet til komplett, razer mus til 395 link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304901&cks=SWO Endret 13. februar 2005 av CDG Lenke til kommentar
kim Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Men hørte på forumet her at Razer var laget av litt billig, plast slik at den datt ifra hverdandre! Morsom skrue du.. Jeg har prøvd MX510 og har selv Diamondback. For å være helt ærlig er det vanskelig å merke forskjell, men jeg opplever Diamondback som litt raskere. Ergonimisk sett liker jeg også best Diamondback. Mange klager over at knappene på høyre side er dårlig plassert, men det må jo nesten være slik med tanke på at de knappene er tilegnet venstre hand! Diamondback er symmetrisk. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) sjekk også weekend tilbudet til komplett, razer mus til 395link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304901&cks=SWO har nettopp bestilt razer derfra selv jeg Endret 13. februar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå