Azizel Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har hørt rykte om at Microsoft har solgt 3 miliarder ekemplarer av windows xp, Jeg personlig synes at dette høres veldi overdrevet ut. Men er det noen som hvet det sikkert om de har de??? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Selvsagt har de ikke solgt så mange. Det finnes vel ikke så mange pc'r i verden en gang Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 hmmm... det er det jeg også mener. men han kameraten min mener at det gjør det selvsagt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kanskje 3 mill lisenser? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 3 mill dataer finnes det jo seff da men 3 milliarder lisenser virker litt mye ja lol her i huset har vi 1 professional xp cd på 4 dataer Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Hva er forselen på lisenser å eksemplar da??? Edit: Hvis det er 3 miliardet pc'r på jorden så betyr jo det at havparten av jordens befolkning har en egen pc da.... humm Endret 12. februar 2005 av Azizel Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det kan ikke stemme... Heller av alle Windows versjonene til sammen, men selv det høres vel mye ut. Har ikke hørt om noen som helst statistikk om dette. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva er forselen på lisenser å eksemplar da??? Edit: Hvis det er 3 miliardet pc'r på jorden så betyr jo det at havparten av jordens befolkning har en egen pc da.... humm du har en cd med et eksemplar (til bedriften feks) og kjøper x lisenser... en til hver innstalasjon/pc Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 så det er mulig at 3 milliarder pc'r kan ha betalt får å ha windows xp på pc'n??? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Edit: Hvis det er 3 miliardet pc'r på jorden så betyr jo det at havparten av jordens befolkning har en egen pc da.... humm Neppe. Er faktisk noe som heter bedrifter og privatpersoner med mer enn en PC Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 er jo mulig, en pc på jobb to hjemme og en laptop, men tror det er tot ant lisenser jeg, det høres mer riktig ut Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 er jo mulig, en pc på jobb to hjemme og en laptop, men tror det er tot ant lisenser jeg, det høres mer riktig ut ja det er det jo.. men det er veldig få da som har det da.. i statistik i folket. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Dette tallet kan være riktig hvis det er snakk om antall lisenser kjøpt av alle versjonene av Windows. Men hvis ikke, ja da er det nok en stor overdrivelse. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 I.flg et rimelig up-to-date innslag på Discovery er det nesten 1 mrd PC'er i bruk. Noen av disse kjører ikke Windows ... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Husk at med en Windows cd følger det med kun en lisens, men bedrfiter kan jo kjøpe mange 100 lisenser... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Husk at med en Windows cd følger det med kun en lisens, men bedrfiter kan jo kjøpe mange 100 lisenser... Det er derfor vi tror at dette tallet må være antall lisenser, ellers er det ekstremt overdrevet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det må være lisenser det er snakk om. Og det skulle ikkje forundre meg. Tenk på alle skyskraparane verden over med tusenvis av ansatte med kvar sin lisens. Forresten, mill = million mrd = milliard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå