Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett stopper etter en stund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Internett stopper etter en stund vet du hvorfor?? er det telenor sin feil

jeg har en kobling fra modemet til en ruter og så til maskinene

vet du feilen ?? plisssss svar!!!

Du må si litt mer enn det... Går ikke ann og hjelpe deg så lenge du ikke sier noe mer enn det.

Hvilken modem har du? router? hvor mange pcer? OS på datamaskinene? 1 pc eller flere?

Les:

Retningslinjer

Nettikette

Lenke til kommentar

Jeg har noe ala samme problemet her...

Har ei Bluecom 2 mbit linje som går inn på mitt ZyXel modem og videre til en Linksys WRT54G router. Fra routeren er min stasjonære PC og Xbox koblet på med kabel. Husverten min er koblet til med trådløs forbindelse med sin stasjonære PC.

Det som som regel skjer hos meg er at verken jeg eller husverten får surfet på noen internett sider i det hele tatt etter noen dager. Det jeg da må gjøre er å ta strømmen på routeren og plugge i igjen. Da fungerer alt som vanlig igjen, litt merkelig at man ikke får surfet når jeg vet linjen fungerer ettersom Azureus står å bruker en del av linjen. Ikke missforstå, Azureus bruker langt fra hele linjen, over halve 2 mbiten blir ikke brukt av Azureus og allikavel skjer dette med at strømmen må taes.

Irriterende!

Lenke til kommentar
Det er akkuratt det samme som sjer hos meg og vis jeg har forstott rikti :(

Jeg tror du forstår meg helt riktig...

Du har ikke tilfeldigvis Azureus stående på du også?

Måtte akkruat ta strømmen nå...sist gang var på fredagen... ARG! Dette må da kunne forklares eller løses på en måte når det er flere som sliter med samme tingen??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...