bo1e Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Lurer litt på hva slags dvi-kabel jeg trenger mellom skjermkortet mitt og lcdskjermen. Clasohlson har en de kaller dvi-i single som koster 149 kr. Og netshop har noe som de kaller dual som koster 240 kr. Hva velger jeg? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 DVI er jo digitale signaler, så eg tviler egentlig på at den dyre er noe bedre enn den billige. Men dette er bare synsing, eg har ikkje peiling egentlig Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ingen forskjell på det de kaller dual å singel heller? Er så mye misvisende navn på ting å tang at man vet jo aldri Sparer gjerne 100 kr hvis det er ett fett .. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Står noe her i HW sin LCD guide om DVI single / dual kabel, OK med single fra 19" og ned, dual for større skjermer. 20" og opp går med 1600x1200 punkt, mens 17/19" går med 1280x1024 for "normale" skjermer. Dual har kanskje noe med datamengden som skal gjennom kabelen (flere "aktive" ledere?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå