Pålarn Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei.. Jeg har akkurat formatert C disken og Windowsen og har fått installert Windowsen igjen! Problemet mitt er at det ikke er noe lyd, værken i høytalere eller Høretelefoner! Når jeg skal starte Call of duty United Offensive, så får jeg denne beskjeden: Hunk_clear: Reset the hunk OK Miles sound system initialization failed. The Single Player game does not work properly without sound. Make sure you have you sound card's latest drivers and DirectX Installed. Hva må jeg gjøre? Drivere? Isåfall, hvor kan jeg få tak i de? (lydutgangene sitter på hovedkortet som er et Abit KD7..) DirectX? Hvor får jeg tak i det? Ønsker svar fortest mulig! Takker for alle svar som kommer inn! PÅL.. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Direct X - microsoft Lyddrivere: www.abit.com? (Vet ikke om det er abit sin side, men du må dit) Alternativt legg in driveren fra CDen som flugte med hovedkortet Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Du har sikkert ikke installert lyddrivere. De skal ha fulgt med hovedkortet ditt på en CD. Sjekk denne siden om du ikke har/finner CD'en. Endret 12. februar 2005 av Pug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå