msulland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei. Noen som vet om steder som selger løse kover til strømforsyninger med plass til 120mm vifte? Har en enermax psu jeg skal hive ut 92mm vifta av og bytte til 120mm Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har ikke sett noen med 120mm vifteplass på coveret. Men du kan jo dra fram dremelen og kutte ut et hull. No big deal Lenke til kommentar
msulland Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Tja, i morgen blir det mega bytur på jakt etter plexi. Hvis ingen andre har det, lager en selv kommer til å legge ut noen bilder hvis det blir bra. Hvis ikke, hmm. Kan bli høy plexi regning dette Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Bare et spørsmål. Hvorfor vil du har plexiglass rundt strømforsyningen? Syns du komponentene inni strømforsyningen er fasinerende/fine? Jeg vet ikke om plexi har noen spesiell "seighets temperatur", men husk at det kan bli litt varmt inni en strømforsyning, bare slik at du tenker litt på det. Men hvis du skal ha en 120mm vifte, og kanskje en vifte til å blåse ut? så er ikke det noe problem vil jeg tro. Endret 14. februar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
msulland Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Tja, tenker på plexi for jeg skal lage en cpu vifte trakt også. Så tenkte å prøve meg fram på psuen Kan ikke si at de gamle enermaxene er noe fine inni nei. Står i et lian li kab uansett, så en ser den heldigvis ikke Er litt bekymret for tempen ja, men skal bytte ut den 92mm vifta som står i nå, med en 120mm vifte som blåser mer luft. Og det blir ingen direkte kontakt mellom de varme delene og plexien. Tenkte jeg skulle spørre en glassmester (hvis jeg finner en som har plexi) før jeg kjøper det. Hvis det ikke funker blir det nok å bøye til ei metalplate og bruke dremmel. Tenkte å ta vare på det orginale koveret samt den orginale vifta. Endret 14. februar 2005 av msulland Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hvorfor ikke ta frem dremelen og lage et hull på eksisterende cover? ... __120mm___ ...|.................. | 92mm............. | ...|_________| Forsøk på å lage en PSU Den 120mm viften blåser luft inn til PSU. Den 92mm viften blåser luft ut av PSU. Hvis de bråker, så sett de på 7V eller 5V. Mitt forslag, sparer du penger også Flott av du vil modde, men man må spare på de slantene man har tilgjengelig Kanskje det blir litt trangt, det har jeg ikke tenkt på. Uansett, lykke til Endret 14. februar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
msulland Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Blir alt for trangt ja, 120mm tar så og si hele plassen på toppen, og da er det ikke så mye plass igjen på siden til 92 mm. Bråker, tja 11dB på maks rpm Men får se hva det blir til. Veit jo aldri. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har ikke 3dfxcool løse cover til psu mon tro? Jo det har de. Lenke til kommentar
msulland Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Bare å vise meg link til kover med 120mm det veit du Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Bare å vise meg link til kover med 120mm det veit du 3dfxcool har ikke samme linking som andre webshoper. Men de ligger under casemods/strømforsyning Lenke til kommentar
msulland Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Det er garantert ikke 120mm hull på de der. Men har fått tak i masse billig plexi nå, så skal prøve selv Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Lykke til Vis oss bilder, uansett resultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå