Gå til innhold

Ønsker billigt skjærmkort!

reyerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sesam sesam stenge seg  :p

Du trenge ikke svare i det hele tatt.

Sapphire Radeon 9250, 64MB DDR, 64bit AGP, ATI 9250,TV-Out/DVI-I, Lite-Retail

Gainward GeForce MX4000 128MB DDR AGP, "PRO/620-8X TV-DVI MiniJ " Retail

Sapphire Radeon 7000 64MB DDR AGP,ATI7000,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

Det jeg fant i farta av billige "NYE" AGP skjermkort.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
det blir det samme, ingen duger til spill ville kanskje valgt 9250 pga at jeg tror kanskje det er bedre på TV out kvalitet

Vel, kommer jo litt ann på hvilke spill du spiller. Mitt gamle GF4 MX440 spillte Quake 3 problemfritt, og jeg kunne også få til Return to Castle Wolfenstein, Medal of Honour og andre spill fra den perioden.

Og så har mann jo alltids Counter Strike 1.6...

Endret av squabbish
Lenke til kommentar
Alikevel er det et helt greit kort. Kjører jo så klart ikke de nyeste spillene, men har testet i bl.a. Battlefield 1942 og NFSU2, og det går ann å spille om man greier seg med 800x600 oppløsning.

Dette er fra en kar som har kjøpt 7000 radeon kortet, noen har blitt hjernevasket til å tro at de må bruke over 2500kr på skjermkort, mange nøyer seg faktisk med lave instillinger (vansklig å forstå men ;) )

Lenke til kommentar

Hehe..ja det var egnentli bare noe annet en det pci kortet jeg har nå, et ATI-264vt2..:) Fungerer ikke slik det skal engang, har ikke drivere til det engang..men klarer 1024x768 i 16 bits farger i windows..og cs 1,5 kjører problemfritt i 800x600:) men så har det seg slik at jeg synes det er litt kjipt å ha en data til 10-12000,- utn å engang kan se en film på den:( og noe skjærmkort til 3-4000,- har jeg ikke rå til! Så da må det no være greit med et slikt kort da? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...