joppzter Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei! Jeg har planer om og kjøpe meg ny pc og lurer på hvilken prossesor jeg skal velge. Det står mellom amd og intel. Tingen er det at prossesoren skal ligge på rundt 2000 kr. Og den skal gi mest mulig for pengene, dvs den som klokker best. Eventuelt et godt hovedkort som passer og er overklokkings vennlig. -joppe Lenke til kommentar
pback Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Rundt 2000kr så er det vel amd64-3200 Winchester som er nærmest til ditt behov! Kan lett klokkes til 2.5GHz på luft..... Lenke til kommentar
joppzter Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Så den passer altså best? (Jeg skal ha vann avkjøling). Overklokkingsvennlig hovedkort når vi først er i gang? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 De litt dyre HKene til Abit har gode overklokkings evner, og det sier jeg av erfaring... Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 dfi ultra-d er hovedkortet du leiter etter koster 1400kr hos netshop. Hvis du har agp kort er msi k8n neo2 platinum en bra overklokker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå