mbst Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Tenker på å anskaffe meg et I845G-basert hovedkort og P4. -Abit BG7, S478/533mhz DDR -MSI 845G MAX-L, S478/533mhz DDR Hvilket er å anbefale? Vektlegger -Stabilitet -Kompatibilitet -BIOS-oppdateringer -Til en viss grad fremtidsrettethet Ytelsen er mindre interessant - merker nok ikke store forskjeller i praksis uansett. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Kjøp for all del Abit fremfor MSI Lenke til kommentar
mbst Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Det er vel egentlig den konklusjonen jeg også har kommet frem til. Har hatt et Abit BH6 i to år nå, uten noen problemer. Noen med andre synspunkter..? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg syns MSI er konge! Mitt kort(K7T Pro2 RU) er dritfett og lekkert å se på! Mange ekstra ting som følger med også! Det kan jo hende at Abit også er bra go kjappt men... JEG foretrekker MSI!! Lenke til kommentar
normal Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 jeg har hørt at MSI ikke er noe bra (han sa det var noe drit for å si det rett ut ) når det gjaldt intel i motsetning til amd Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Har hatt mange forskjellige msi kort og aldri vert plaget , kjører nå med en hastighet på 2,9 med standard vifte kortet er dønn stabilt. Fikk 12630 poeng i 3d mark 2001se Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 På defautl testen eller ? Er den den testen alle referer til når de uttaler seg om denne eller ? Konklusjonen er jo da ABIT eller MSI, du blir fornøyd uansett. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Kjører alltid på default i tester Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 mbst Det er en smaksak,eg har brukt både abit og msi de er begge gode hovedkort produsenter,har msi nå og er fornøyd med det,men eg vet ikke om de er gode til overklokking for det har eg aldri brydd meg om å prøve ut,eg vil ha en stabil pc derfor overklokker eg aldri,men er sikkert andre som kan svare bedre på det spørsmålet om du skal overklokke da. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå