Gå til innhold

Kan ikke kjøre spill på PC'en min - Hvorfor?


Anbefalte innlegg

ok. før jul en gang skulle jeg bytte drivere, lasta ned de nyeste driverne fra ati og satte i gang instalasjonen. da jeg var ferdig så fyrer jeg opp cs. har akkurat kjøpt meg våpen da spillet plutselig henger seg. noen sec etterpå kommer det opp en feilmelding om no vpu reacovery eller noe sånt. jaja tenker jeg og restarter pc`n, men neida denne gangen blir skjermen helt svart.... prøver dette i cs 10 min før jeg bestemmer meg for å fjerne feilen( :D ) så det jeg gjør er at jeg avinstalerer driverne og instalerer de på nytt. etter dette funnka det flott. :yes:

 

så virka som om det hadde blitt noen tull mellom de gamle og nye driverne. men er ikke sikker dette hjelper hos deg men du kan jo prøve :yes:

 

ps. lykke til

Tviler sterkt på at driverene slår feil etter 20 ganger med av og instalering. :roll:

 

 

Har nå uansett levert den inn nå, så jeg regner med å få den i denne uken.

Jeg skal komme med en tilbake melding når jeg får PC'en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg går for denne. En liten ting, :blush: Hvordan vet jeg hvilke kabler som skal inn i hva i PC'en?

Kjempebra powersupply! Har den selv, og den driver uten problemer en overklokket AMD64 + 4 disker + 6800Ultra overklokket.

 

Det enkleste er å se hvordan det gamle poweret er skrudd fast og plugget i. Ledningene passer bare en vei og på de riktige stedene. På hovedkortet skal det 2 ledninger. Ellers er det strort sett en plugg i hver harddisk/cd/dvd/floppy.

Lenke til kommentar
Tror jeg går for denne. En liten ting,  :blush: Hvordan vet jeg hvilke kabler som skal inn i hva i PC'en?

Kjempebra powersupply! Har den selv, og den driver uten problemer en overklokket AMD64 + 4 disker + 6800Ultra overklokket.

 

Det enkleste er å se hvordan det gamle poweret er skrudd fast og plugget i. Ledningene passer bare en vei og på de riktige stedene. På hovedkortet skal det 2 ledninger. Ellers er det strort sett en plugg i hver harddisk/cd/dvd/floppy.

Fikk til å montere strømforsyningen min helt fint. Det var null problem.

 

Jeg har nå uansett levert den inn, kommer med tilbakemelding senere.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått tilbake PC'en :D

Nå funker alle spillene mine.

De skiftet skjermkort til et Shapphire Radeon 9800 PRO 128 MB DDR

Det beste av alt er at jeg ikke trenkte å betale 5 øre. :D

Nå funker alt fint. Takk for at dere tok dere tid til å hjelpe meg med problemet.

 

Problemet jeg har hatt i over 1 år er borte :w00t:

 

Takk alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...