Thewiz Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har kommet fram til at det enten er Grafikkortet eller Strømforsyningen. Skal komme med mer Specs om delene senere. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har du landa på at det er PSU som er problemet? Hvis du ikke allerede har gjort det, kan det være en ide å se litt over AGP-innstillingene i BIOS. AGP 8X/4X, Fastwite On/Off osv... Stemmer Se spesielt etter agp fastwrite denne bør stå på off, da dette gir bedre stabilitet og alikevell ikke noe ytelsestap. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Du har fjernet de gamle driverne, ev. prøvd andre/eldre drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Du har fjernet de gamle driverne, ev. prøvd andre/eldre drivere til skjermkortet? Har prøvd å av-instalere og instalere på nytt ja, men det ser ikke ut til å virke. Det er noe ved dette jeg ikke skjønner, hvorfor er det 2 valg på dette bilde? Endret 19. mars 2005 av TheWiz Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 For å fjerne gamle driver; http://www.driverheaven.net/#news69796 Det det skjermbildet viser at du har valg mellom 2 skjermer, dvs, du kan f.eks velge mellom tv eller monitor... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Har fjernet gamle drivere nå.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Nå har PC'en klikket helt, det hakker hele tiden når jeg skal inn på mapper o.l Et bilde fra i dag. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Nå har PC'en klikket helt, det hakker hele tiden når jeg skal inn på mapper o.l Et bilde fra i dag. Hva har skjedd? Ser ut som om du ikke har skjermkort drivere i det hele tatt Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Og da må vi innstallere nye.... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Nå trenger jeg seriøst hjelp. Jeg har fjernet gamle skjermkort drivere og nå skal jeg prøve å legge inn alt på nytt. Denne meldingen kommer midt i installasjonen: ''Feil ved installering av ikernel.exe: Systemet finner ikke angitt fil'' Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Alt på nytt? du mener du skal legge driverne inn på nytt, ikke os og hele pakka... Ikernel.exe er installshield programmet.. Det er noe rart med fila du har lastet ned... Endret 20. mars 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Noen som vet hvor jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Om det ikke funker å laste ned en ny fil, foreslår jeg en recovery... om dette ikke funker, legg inn nytt filsystem for windows.. (Ikke clean install) Du bare laster ned nye drivere.... install følger med... feil på nedlastingen eller filene ... Endret 20. mars 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ingen av tingene jeg laster ned klarer å fulføre instalasjonen, alt bare klikker. Enten kommer det en error eller så finner den ikke filen. Hater denne pc-en. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Dobbelpost! Endret 20. mars 2005 av TheWiz Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Recovery? Jeg ville kanskje gått for nytt filsystem for windows... regner med du har xp-cd`n Endret 20. mars 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Recovery? Hva mener du? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Recovery=systemgjenoppretting.. Trykk start>> programmer>> systemverktøy >>> systemgjenoppretting Endret 20. mars 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Recovery=systemgjenoppretting.. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Har du installert xp på maskinen selv, og vet hvordan dette gjøres? Litt viktig før vi går videre.. PS; recovery ser du på mitt innlegg lenger opp Vet ikke om du har gjort det, men har du prøvd å kjøre ned skjerminnstillingene, ev. enkelte spill, som CoD har safe mode.... Om dette igjen ikke funker, så ville jeg nok aller helst ha installert xp på nytt, om du ikke ville det, så bare systemfilene ihvertfall.. Endret 20. mars 2005 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå