fal Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 noen anbefalinger? Jeg er åpne til de fleste forslagene bare det ikke sprenger en budsjett på ca 3000-4000 kr. Merk at det ikke er snakk om blekkskrivere. Noen ting som jeg lurer på : 1. På fks netshop, så står det ingenting om det er fargeskriver eller ikke, betyr det da at det kommer an på hva slags toner jeg kjøper? 2. På blekkskrivere, kan det hende at de tørker ut når de ikke har blitt brukt på lenge, kan det være slik på laserprintere også? takker for svara på forhånd Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Du kan jo kjøpe den de har på prix. http://www.coop.no/ncms.aspx?id=2EED3B9F-E...08-F2AA2A2D481C Endret 12. februar 2005 av SuSE Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Hei Når det gjelder farge laser er det flere tonerkassetter i disse enn i en sort-hvit laser. det betyr at du ikke kan sette inn en tonerkassett i en laser skriver og få fargelaser. Laserskriverne har ikke det samme problemet med at de tørker ut som blekkskriverne. Her er noen eksempler på fargelasere: Fargelasere hos Komplett Fargelasere hos Netshop Endret 12. februar 2005 av Tvangen Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Du kan jo kjøpe den de har på prix. http://www.coop.no/ncms.aspx?id=2EED3B9F-E...08-F2AA2A2D481C Han spør etter en FARGE-laser! Endret 12. februar 2005 av millencolin Lenke til kommentar
TJ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har selv denne, og er igrunn veldig godt fornøyd. Erfaringen min kan du lese her. Lenke til kommentar
fal Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Altså 4000 er MAKS, og helst under! De du viser på netshop og komplett sier ingenting om de er farge eller svart-hvitt og dessuten sprenger de budsjettet mitt kraftig. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Altså 4000 er MAKS, og helst under!De du viser på netshop og komplett sier ingenting om de er farge eller svart-hvitt og dessuten sprenger de budsjettet mitt kraftig. Det står da både klart og tydelig på Komplett og Netshop sine sider hva som er fargelasere og ikke. Dersom budsjettet ditt er lite har jo Netshop en svært billig en: Epson AcuLaser C900 fargelaser, men det sprøs vel hva slags kvalitet det er lasere i denne prisklassen. Du må huske på at laserskrivere er noe helt annet enn blekkskrivere, og i en klasse for seg både når det gjelder kvalitet, hastighet og pris. Det er dessuten ikke lenge siden fargelaserne kosta over 20k, så du bør ikke klage Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 flyttes til annet om hardware Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har selv denne, og er igrunn veldig godt fornøyd. Erfaringen min kan du lese her. Anbefales! Dette er vel en av de få rimelige single-pass fargelaserene. De fleste andre fargelasere i denne prisklassen klarer ikke mer enn 4-6 s/min i farger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå