Cowboystrekk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Faren min har snakket om å kjøpe seg ny bil og vil gjerne ha er opel med dieselmotor. Er denne bilen et godt kjøp? Virker som den er godt priset ihvertfall og den skårte bra på testen på www.dinside.no Er det noen her som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ikke noe spess bra bil. Bare vent til eu kontrollen det blir dyrt. Pappa hadde en opel omega det var dyrt. Han har også hatt en bil husker ikke vilken i farta men tror det var en datsun uansett så hadde han slitt tenningen så han kunne ta ut nøkkelen mens han kjørte an og han hadde en slitt støt fanger såm var rusten så han kjøpte en ny for verdi av hele bilen hehe kammeratene mobba han litt for det Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 vell, det er snakk om en ny bil, vi har en 5 år gammel astra som aldri har hatt problemer, vet det var en del rust på opel tidlig på 90-tallet men siden faren min bruker å bytte ut bilen etter 5-6 år så blir ikke det et problem... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ok da men han hadde Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 ser ikke helt poenget med å svare når det du sier ikke har relevans nonesoever for det jeg spurte om... Noen andre som har erfaringer med denne bilen? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Vel, du får en sprek 150HK diesel motor i en ny bil til under 300K. Hvis ikke det er et "løp og kjøp" tilbud så vet ikke jeg. Skulle jeg kjøpt ny bil nå ville det blitt denne. Den vil nok holde seg rimelig godt i verdi også. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har ikke selv erfaringer med bilen. Når man kjøper _ny_ bil bør man være påpasselig med annenhåndsverdien. Opel utmerker seg vel ikke spesielt positivt her, såvidt jeg vet? Den nye Astra`en har jo fått god omtale, men mitt inntrykk er at markedet har tendens til å være trege med å få øynene opp for at et merke er blitt "oppgradert", jfr. Skoda, Citroen osv. Det finnes flust av spreke dieselbiler i den prisklassen, særlig brukte, med verditap som har stabilisert seg litt. Ellers går det fint an å trimchippe en pent brukt tdi-bil til prestasjoner som overgår Astra`en. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå