Gå til innhold

Dine World of Warcraft karakterer


Anbefalte innlegg

Kjenner stortsett igjen navnet til de aller fleste lvl 60 på den serveren. Når jeg ser på medlemslista til "Sin" så ser jeg at dere kan ikke være særlig aktiv i kamper for er ikke mange jeg har hørt om der heller.

Der er jeg enig. Når det er raids, er det veldig lite Sin og MoM-medlemmer som blir med å støtter opp. Er det noe vi trenger, så er det hjelp fra de to guildene. Det er jo her de fleste lvl 60-folka er samlet (Er noen andre guilds som har en del medlemmer, men ikke så mange lvl 60-folk). Spesielt MoM burde hjulpet mer til for Alliansen, og ikke bare guildet sitt. Skulle neste tro man hadde tre lag/factions på Silvermoon; Horde, Minions of Mithril og Alliance ;)

 

Men alle har jo sine interesser, så de må jo få lov til å gjøre det de liker mest. MoM bringer stor ære til Silvermoon, bare så det er sagt.

 

Edit: Typo

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, nå skal det sies at Alliance er over dobbelt så mange på den serveren. Fordelingen på Alliance og Horde lvl 60 er 70/30. Er det mye lettere for Alliance å da markere seg. Jeg er overbevist om at hvis det hadde vært motsatt med fordelingen ville ett guild fra Horde markert seg minst like mye som MoM.

 

Jobber opp ett guild på Horde siden som heter Warlords of Kalimdor. Vi er under 2 uker gamle, men har alikevel klart å komme oss til å bli den andre/tredje største guildet på Horde siden hvis du regner lvl value. Vi er for øyeblikket 29 stk, hvorav alle er over lvl 58, 23 stk lvl 60. (Grensa er lvl 58). Nå kommer ikke vi til å bli de største for vi har satt grensa til 5 char maks per class. Så ingen flere Mages, Rogues, Shamans eller Huntere får joine. Fury kommer nok derfor til å være det største på Horde siden. Fury hadde nok minst vært like dominerende som MoM hvis de hadde hatt 2.5 ganger flere lvl 60 å velge mellom.

Lenke til kommentar

Hater guilds som stjeler alle lvl 60's og nekter og ha noe med resten av faksjonen sin å gjøre... hva er poenget med spillet da?

 

På stormreaver har vi 2 slike alliance guild. Forgotten Legionares og Ragnarok. Forgotten er vel sikkert over 150 medlemmer og har over 60 lvl 60 folk. og ragnarok ikke langt bak. Disse nekter å gjøre noe utenfor guildet sitt, pluss at de lokker andre lvl 58+ folk med diverse goder for å joine dem... Idiotisk vil jeg si.

Lenke til kommentar

Hehe, en venn av meg spiller på Stormreaver, og han er faktsik med i Forgotten Legionaries. Tror han skulle skifte til Ragnarok snart, ettersom Forgotten Legionaries folka nettopp aldri støtter opp i raiding bortsett fra med guilden, hvorfor er det slik? Må være noe sånt som at de "store" guildene tror de er noe veldig unikt.

 

Har en temmelig stor guild på Horde siden på Sunstrider og, The Praetorians kaller de seg, i den siste tiden har folk begynt å stikke derifra også pga. de er veldig kjipe når det gjelder sosialitet i chatten og raids. :no:

Lenke til kommentar

Navn: Eseret

Race: Night Elf

Class: Priest

Server: Al'Akir

Level: 50

Professions: Alchemy og Herbalism

 

Navn: Xhater

Race: Night Elf

Class: Rogue

Server: Al'Akir

Level: 43

Professions: Skinning og Leatherworking

 

Navn: Hurmi

Race: Gnome

Class: Warlock

Server: Al'Akir

Level: 12

Professions: Mining og Engineering

Lenke til kommentar
Kjenner stortsett igjen navnet til de aller fleste lvl 60 på den serveren. Når jeg ser på medlemslista til "Sin" så ser jeg at dere kan ikke være særlig aktiv i kamper for er ikke mange jeg har hørt om der heller.

Der er jeg enig. Når det er raids, er det veldig lite Sin og MoM-medlemmer som blir med å støtter opp. Er det noe vi trenger, så er det hjelp fra de to guildene. Det er jo her de fleste lvl 60-folka er samlet (Er noen andre guilds som har en del medlemmer, men ikke så mange lvl 60-folk). Spesielt MoM burde hjulpet mer til for Alliansen, og ikke bare guildet sitt. Skulle neste tro man hadde tre lag/factions på Silvermoon; Horde, Minions of Mithril og Alliance ;)

 

Men alle har jo sine interesser, så de må jo få lov til å gjøre det de liker mest. MoM bringer stor ære til Silvermoon, bare så det er sagt.

 

Edit: Typo

Jeg beklager hvis MoM ikke deltar i så mange raids nå, men guilden er svært opptatt med å skaffe Onyxia nøkler og drepe Molten Core.

Vi hadde et raid etter vårt fjerde Onyxia kill i går i Thunder Bluff og Orgrimmar, noen fra Sin og Element var med.

 

Men bare så det er sagt, det er en grunn til at MoM valgte en PvE server...

 

 

 

Edit:

 

Navn: Heyaa

Race: Human

Class: Paladin

Professions: 300bs, 300min.

Guild: Minions Of Mithril

Server: Silvermoon

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Men bare så det er sagt, det er en grunn til at MoM valgte en PvE server...

 

Synes allikevel at dere kan hjelpe oss med å banke noen horder en gang i blant, ettersom hver gang vi prøver oss med et raid så kommer det 30 level 60-folk fra horde, mens vi kun har et par som gidder å være med...

Derfor ender de fleste raid med bank, og en flukt som vi godt kunne vært foruten :whistle:

Lenke til kommentar
Hater guilds som stjeler alle lvl 60's og nekter og ha noe med resten av faksjonen sin å gjøre... hva er poenget med spillet da?

 

På stormreaver har vi 2 slike alliance guild. Forgotten Legionares og Ragnarok. Forgotten er vel sikkert over 150 medlemmer og har over 60 lvl 60 folk. og ragnarok ikke langt bak. Disse nekter å gjøre noe utenfor guildet sitt, pluss at de lokker andre lvl 58+ folk med diverse goder for å joine dem... Idiotisk vil jeg si.

 

Hvorfor er det så galt å ha mange lvl 60? For det første velger selv spillerene hvilket guild de vil joine, og får mange henvendelser av lvl 60 folk som ønsker å joine siden vi er bare lvl 60. Da kan alle være med på alt av instance, raids +++. Alle kan være med på alt. Mye greiere å spørre guildkameratene om hjelp hvis alle er lik lvl. Alle kan da spille sammen med alle.

 

Vi gjør stortsett mesteparten innenfor guildet, men er mange ganger andre som trenger hjelp får hjelp fra guildet. Så er ingen regler for at guildet skal bare spille med hverandre.

 

Ser ikke hva problemet med bare en high end lvl guild er. De aller fleste drar jo fra sin tidligere guild siden det er så som er high lvl der. Så det må nok være litt smak og behag.

Endret av SimenNor
Lenke til kommentar
Jeg beklager hvis MoM ikke deltar i så mange raids nå, men guilden er svært opptatt med å skaffe Onyxia nøkler og drepe Molten Core.

/who Mithril en tilfeldig tid på døgnet: BRD, BRS, Molten Core :)

Håper dere tar Ragnaros the Firelord en vakker dag.

 

Men bare så det er sagt, det er en grunn til at MoM valgte en PvE server...

Ja, forstår jo det

Lenke til kommentar

Men du må spille veldig lite i kamper o.s.v? Du kan ikke være særlig aktiv for har aldri hørt om deg engang. Kjenner stortsett igjen navnet til de aller fleste lvl 60 på den serveren. Når jeg ser på medlemslista til "Sin" så ser jeg at dere kan ikke være særlig aktiv i kamper for er ikke mange jeg har hørt om der heller.

 

Skulle ordnet en guildfight, muhhaha. ;)

Tipper det er fordi de ikke bryr seg særlig om PvP og heller tar instances o.l, eller? :)

Ja, kan nok ha noe med det å gjøre. Det var ikke tilfeldig at vi valgte en PvE-server. =) Når det er sagt, så synes jeg PvP er veldig morsomt, såfremt den er organisert. Jeg gidder ikke være med når noen står og roper i IF hele dagen om at de har tenkt til å ta crossroads ect. PvP gjøres best i organiserte grupper med folk som kjenner hverandre, ikke fullt av tilfeldige folk som stormer et sted uten noen som helst struktur. Slike raids er bare demotiverende og slitsomme.

 

CobraM: Jeg tror både Renegade og Element er større og har flere highlvls enn Sin. Vi har ganske restriktiv rekruttering.

 

SimenNor: Slik rekruttering er jo litt trist, man burde ikke ville være med i en guild fordi de har mange 60's, man bør ville bli med fordi folka der er koselige, flinke og fordi man tror på det guilden jobber for.

Endret av Rikku
Lenke til kommentar

Navn: Strix

Race: Gnome

Class: Warlock

Server: Silvermoon

Level: 60

Professions: 300 enchanting og 315 engineering

 

Spiller også litt på en warrior av lav level i ny og ne (Bellerophon).

 

Spilt i Sin fra begynnelsen av, og der kommer jeg til å bli. Veldig fin samling av voksne og hyggelige folk. Vi er ikke den største guilden, men vi har hatt langt mer restriktiv rekruttering enn de fleste andre guilds, mye derfor jeg liker meg så godt. Jevnt over høyt nivå. :)

Lenke til kommentar

209k fra 59 til 60 mener jeg og huske.

 

Navn: Doguru

Class: Paladin

Race: Human

Lv: 60

Professions: Skinning og Mining, begge 300

Server: Burning Legion

 

Navn: Doga

Class: Shaman

Race: Tauren

Lv: 20

Professions: Skinning, har ikke helt bestemt meg for det andre

Server: Doomhammer

Lenke til kommentar
Men du må spille veldig lite i kamper o.s.v? Du kan ikke være særlig aktiv for har aldri hørt om deg engang. Kjenner stortsett igjen navnet til de aller fleste lvl 60 på den serveren. Når jeg ser på medlemslista til "Sin" så ser jeg at dere kan ikke være særlig aktiv i kamper for er ikke mange jeg har hørt om der heller.

Vi er vel en av de mer aktive guildene, men vi fokuserer primært på PvE. Stort sett alltid ett eller annet raid på gang, vi drar ikke fra dem bare fordi et par troll og en sjeløyd undead krysser grensa. ;)

 

Kanskje det blir mer PvP når honor-systemet kommer. Gleder meg til battlegrounds, håper vi slipper å vente så lenge.

Lenke til kommentar
SimenNor: Slik rekruttering er jo litt trist, man burde ikke ville være med i en guild fordi de har mange 60's, man bør ville bli med fordi folka der er koselige, flinke og fordi man tror på det guilden jobber for.

 

Heh, tror det er temmelig forskjell på det området på folk. Dessuten ansetter vi ikke bare fordi vedkommende er lvl 60. For at den skal kunne joine guildet må noen i guildet ha positive erfaringer og kjenne vedkommende. På den måten har de fleste spilt med hverandre og derfor kjenner hverandre. Så vi ansetter langt fra enhver lvl 60 som er ledig, det er utallige mennekser vi lar joine siden ingen av oss i guildet kjenner vedkomemnde. Vi begynner å få ønsket størrelse på guildet også så vi tar nesten ikke flere folk inn nå.

 

Det som jeg synes er trist er store guilds som tar inn enhvert menneske som er høy lvl. Kan ikke nekte for at Fury og MoM har gjort slik. Vet at Fury fortsatt spør en tilfeldig person så lenge vedkommende er høy lvl om de vil joine guildet. MoM gjorde det før vet jeg, vet ikke hvordan de er nå. Jeg personlig liker ikke store guilds heller, synes det blir teit når guildet har 100+ medlemmer. Da synes jeg det er bedre med en liten guild hvor alle har stortsett spilt med alle og alle kjenner hverandre. MoM vil nå sikkert påstå at til tross for alle sine 160+ medlemmer så er den gruppa en hyggelig, imtim gruppe der alle kjenner alle. Nå er jo endel alts seff, men uansett min mening er at slike guild er altfor store.

 

Men alle har forskjellig mening når det kommer slikt. Noen synes jo tilogmed vi med litt over 30 medlemmer er for stort nå også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...