Gå til innhold

erfaring med www.mobilbutikken.com?

ottbor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Næringskode®: 52619 Postordrehandel med annet spesialisert vareutvalg

Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende

Også registrert i: Foretaksregisteret

feilstavelser, feil telefon nummer (ikke regisrert noe sted) og Holmestrand ble plutselig Holmestand ;)

sitat fra leveringsvilkår:

Finnes to betaling metoder

Forskudd -Når du betaler forskudd så Betaler vi porto

Forskudd : Du betaler inn på vår konto .Vi registrer betalingen og varen sendes ut til deg.

Alle varer sendes ut med Posten Godt pakket og testet .

ikke noe suspekt her nei :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

De skal visst ha en butikk og da:

NÅ OGSÅ BUTIKK I HOLMESTAND! LANGGATA 21 ,åpent fra 09.00 - 17.30 og 9.00 - 15.00

Så da er det en mulighet for at de kan være seriøse, men jeg skal ikke uttale meg om ting jeg ikke vet noe særlig om.. Mulig at den mobilen som var mistenkelig billig var et åpningstilbud eller noe...

Lenke til kommentar

Ser ikke noe problem i med forskuddsbetaling, forutsatt at firmaet driver seriøst. Da er varen betalt når de sender den. Man betaler jo vanligvis for en vare i det man får den levert ut i vanlig butikk, enten det er Telebutikken, Rema, Dressmann eller you name it. Er du ikke fornøyd, kan du benytte deg av angrefrist, så lenge du har handlet på internett.

Oppkrav koster mer, og det tar lenger tid før butikken har pengene på konto. Når jeg selger mobiler på QXL, forlanger jeg forskuddbetaling. Det er ikke noe problem å få solgt. Sender samme dag eller senest dagen etter pengene er på konto. Brukte en del oppkrav tidligere, men det ble dyrere, samt at jeg måtte vente opptil ei uke før pengene var inne på konto. Etter at kjøper hadde hentet telefonen. Jeg har solgt mange telefoner som har vært forskuddsbetalt, etter at jeg kutta ut oppkrav.

Lenke til kommentar

Fant mer inf . under oss

BESØKSADRESSE TIL MOBILBUTIKEN

LANGATA21

3080 HOLMESTAND

TELEFON BUTIKKEN 33051960 FAX 33051779

RETUR ADRESSE AV VARER

BARLINVEIEN 9A

3080 HOLMESTAND

ANDRE VIKTIG OPPLYSNINGER

ORG. NR 983953263 MVA

Bestilte 15.02.05 og fikk pakken 19.02.05

minus var at den var låst til telenor i 12 mnd

pluss var at jeg fikk med 100ke i ringe tid + i mnd gratis wap og mms

Endret av Jonny69
Lenke til kommentar
Fant mer inf . under oss

BESØKSADRESSE TIL MOBILBUTIKEN

LANGATA21

3080 HOLMESTAND

TELEFON BUTIKKEN 33051960 FAX 33051779

RETUR ADRESSE AV VARER

BARLINVEIEN 9A

3080 HOLMESTAND

ANDRE VIKTIG OPPLYSNINGER

ORG. NR 983953263 MVA

Bestilte 15.02.05 og fikk pakken 26.02.05

minus var at den var låst til telenor i 12 mnd

pluss var at jeg fikk med 100ke i ringe tid + i mnd gratis wap og mms

11 dager postgang? jada :p

Lenke til kommentar

Skal ikke påstå at de driver med svindel, men makan til useriøse greier skal en lete lenge etter. Nettsiden er skrevet i et språk som er på nivå med en 5. klassing.Så mange skrivefeil, og så generelt dårlig språk er det lenge siden jeg har sett... :ohmy:

Er også rimelig fasinerende at de oppgir på nettsiden at de er registrert i MVA registeret, mens de egentlig ikke er det. Dersom de har omsatt for over 50.000 er de pliktig til å registrere seg der. Mitt tips er at de ikke vet hva "MVA" betyr, og har sett at det er vanlig å putte det bak org.nr, og derfor har de også lagt MVA til bak sitt org.nr.

Men en ting imponerte: De er registrerti Foretaksregisteret, dermed har de lov å importere varer fra utlandet! :) (registreringen koster for øvrig 2500,-)

Btw, ser kanskje seriøst ut siden de har investert i en "webshop", men den webshoppen er ikke noe mer seriøs enn at de trykket på en knapp og så var den satt opp. Er jo alltid en hit å bruke slike ferdigshopper med tanke på sikkerhet og slikt...

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...