dale Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei. Har et Asus P5P800, med en 3Ghz 775 p4, et 9800 Pro kort og 1024 xms3200 fra Corsair. Mitt problem er at maskinen fungerer glimrende til ALT, bortsett fra spill. Warcraft 3 fungerer i 3 sekunder. Age of Mytology fungerer i 2 timer... Jeg har en eldre PSU og den har bare 20"pinner"(24 skulle jeg hatt) på hovedkort strømkontakten. Kan det være problemet? Det er en Q-tec, 400W. Har forsøkt å stress teste cpu, minne og mye annet, men det fungerer utmerket. Noen som har en løsning? Vet ikke hva problemet er relatert til heller. Har nyeste Chipset(litt usikker), catalyst og bios drivere. Noen som har vært borti lignende? Takker for svar. Er min nevø's maskin og jeg er hjemme på perm. Håper på å få utbedret dett det før jeg drar tilbake. Mvh Dale Ferrari 3400 Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hei, hvis du har Q-TEC PSU 400W dual fan gold, er det mulig du har defekte kondensatorer , opne psu og se etter elektrolyt som tyter ut, eller har svulmet opp, opplevde lignende symptomer som du har . Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Om du har mulighet, logg spenningene dine (Vil tro spes 12V kan bli et problem) og se om du får dipp like før krasjen. Lenke til kommentar
dale Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 hmm. har iallefall et q-tec 400w gold sak... meget bra tips gutter, skal teste Lenke til kommentar
Thunder Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Skal bannepå at det er psu'en din. Qtech er er ikkke kjent for å være det beste på markedet. Sjekk hvor mange ampere du har på 12 volt linja di(står på siden av psu'en). Er det under 18 ampere, kan du like godt bestille ny med en gang. Lenke til kommentar
dale Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 har allerede bestilt ny, testet med et annet kort og det kræsjet allikavell. Det rare (syntes jeg) er at jeg kan stress teste masinen på alle mulige måter, men den kræsjer kun ved bruk av skjermkortet... får teste ny psu. noen tips? hva er bra,. alla 400w, må være hos komplett. skal ha noe annet rask derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå