Gibos Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Reseter jeg firmwaren på routeren min når jeg jeg bruker resetknappen? Mulig det er et dumt spørsmål, men jeg har sendt routeren min til en kompis, men nå vil han resete den pga mange tulle innstillinger han har gjort. Så derfor lurer jeg på om man reseter firmwaren med det samme. Det er snakk om en DI-624+ Lenke til kommentar
the-wizard Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 nei, den vil ikke resete firmwaren, be han laste ned manualen eller se på dlink sine hjemmesider for å resete den til grunninstillinger(factory default) på enkelte routere gjøres dette enten via serielkabel, eller ved å koble en tp kabel mellom to gitte porter. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hold inn reset-knappen i minimum 10sekunder + så vil din DI-624+ ha fabrikkinstillinger . Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Hold inn reset-knappen i minimum 10sekunder + så vil din DI-624+ ha fabrikkinstillinger . dvs at firmwaren er stilt tilbake også? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 nei.. det er vel bare instillingene... routeren har ikke backup av den gamle firmwaren vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå