Inja Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Min Aopen EA65 med vindu og vannkjøling, tenker på å lage en Farcry med denne. Kommer tilbake med ideer om den. *Update* har lagt til nye bilder nå, fikk låne kamera av en kamerat. Uten Blitz Endret 15. februar 2005 av Inja Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Utrolig fett! Prøv å skaff noe bedre enn de crappy bildene da.. Lån et ordentlig kamera! Hvordan er det med innmaten da? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kul mod! Arti med plexi og vannkjøling på barebone Hvordan har du fikset radiator osv? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 satt radiatoren oppå kabinettet ved å feste skruen som holder kabinettet og rammen sammen. så jeg satt den igjennom radiatoren - igjennom kabinettet også festet til rammen. Skal sette plexi på andre siden av pcen imorgen kanskje. I mellom tiden tenker jeg på å gjøre en farcry mod på pcen. med vann osv Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Oløøø .... Har sett den i real life , døds bra :):) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Burde kjørt vanntanken inn i kabinettet, ellers ser det ganske pent ut. Kan du ta bedre bilder tror du? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Burde kjørt vanntanken inn i kabinettet, ellers ser det ganske pent ut.Kan du ta bedre bilder tror du? skulle gjerne ha gjort det , men problemet er at jeg har ikke så mye plass inni pcen. skal ta flere bilder snart hvis jeg får låne kamera fra en kamerat Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ser bra ut, men tror du burde lage bildene litt mindre før en moderator kommer å stenger den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Oioi! Det var bildekvalitet ja.. Ble litt forelska i mekken din jeg! Hvor mye har du ofra for å få en slik barebone da? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 3000 kostet selveste barebonen. men med alt innholdet inni så er jeg oppi rundt 11000kr. Sjekk signatur for innmaten Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Stilig, men forsvinner ikke noe av poengt med barebone siden du ikke bare kan ta den under armen og dra på LAN når du har radiatoren løs oppå? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Enig! Burde vært festa på en eller annen måte.. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Stilig, men forsvinner ikke noe av poengt med barebone siden du ikke bare kan ta den under armen og dra på LAN når du har radiatoren løs oppå? radiotoren sitter ikke løs, sjekk nøye på bildet som viser bakdelen av pcen. har satt radiatoren fast til kabinettet. den sitter fast med en thumbscrew inn til kabinettet og hovedrammen. SE HER: Endret 13. februar 2005 av Inja Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ahh, ser nå.. Men det kan jo umulig være en optimal løsning! Kan du svinge kassa rundt uten at den skrangler da? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Blir jo fortsatt ikke veldig praktisk med tanke på at det er en stor ekstra klump på toppen Likte modden din, er sjelden man ser modda shutler her på forumet Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Blir jo fortsatt ikke veldig praktisk med tanke på at det er en stor ekstra klump på toppen Likte modden din, er sjelden man ser modda shutler her på forumet ja de er det ikke mange av men de som er er drit fine Lenke til kommentar
Inja Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 den sitter godt fast, kan riste den en god del og ikke noe skjer med den. Har ingen andre steder jeg kan sette radiatoren for øyeblikket. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg ville tatt av viften: så lagdt raddisen ned på toppen av boxen slik at nipplene stakk ner bak så skrudd raddis fast å festa vifta på toppen i sugende tilstand. seff noen små mellom stykker mellom kabinett å raddis da. du kan se hva jeg mener på min ftp med bilder. http://www.home.no/leirdal Lenke til kommentar
Inja Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) det er lite med plass for at jeg kan sette den slikt, ca 3-4 cm mellom dvd-brennern og psuen. Og hvis jeg skal senere ta av kabinettet så blir det litt stress. fordi man drar av alt nesten, er ikke noe enkel dør her. jeg får bare skaffe meg noen nipler slik at jeg kan legge den vannrett på pcen. og slik at det skal være enkelt å ta den av Endret 14. februar 2005 av Inja Lenke til kommentar
Inja Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 ordnet opp i kabelkrøllet og lagt til blå lys, tenker på å bytte ut med uv lys bildene er tatt fra webkamera siden jeg måtte gi tilbake kamera jeg lånte for å ta de første bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå