petruska Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har en bærbar pc (1557 Als) med W home edition .Det jeg lurer på er hvordan jeg enklest mulig kan dele opp harddisken min til to disker ? Jeg har en på 80 nå og ønsker istedenfor 1 på 10G og 1 på 70G. Må jeg bruke noe program eller ken jeg gjøre det på selve Pc`n ? Glad for svar Mvh Petruska Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Skaff deg Partition Magic. Så enkelt som det får blitt . Jeg tror Windows skal klare det også, men jeg har aldri prøvd. Du kan i hvert fall velge å lage en partisjon når du installerer Windows XP. Lenke til kommentar
petruska Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Skaff deg Partition Magic. Så enkelt som det får blitt . Jeg tror Windows skal klare det også, men jeg har aldri prøvd. Du kan i hvert fall velge å lage en partisjon når du installerer Windows XP. Jeg har partition magic men har aldri brukt det, er det lett å bruke ? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ekstremt lett. Du trenger stort sett bare å kunne lese og trykke på et par knapper, så fikser resten seg Lenke til kommentar
petruska Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Ekstremt lett. Du trenger stort sett bare å kunne lese og trykke på et par knapper, så fikser resten seg prøvde å innstallere partition magic nå,men fikk beskjed om å innstallere noe fat16 filer først .. skjønnte ikke så mye av det Det var Pmagic 8,0 ... hva gjør jeg da Mvh petruska Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke spesielt lettvint å løse problematikk av en slik art uten spesifikk informasjon, idet feilkilden på noe sådant kan komme av et utall med forskjellige årsaker. Derfor må jeg nesten spørre: Hva var navnet på disse FAT16-filene? Lenke til kommentar
petruska Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke spesielt lettvint å løse problematikk av en slik art uten spesifikk informasjon, idet feilkilden på noe sådant kan komme av et utall med forskjellige årsaker. Derfor må jeg nesten spørre: Hva var navnet på disse FAT16-filene? Feilmld lød slik : Boot magic cannot be innstalled when no wisible fat or fat32 partition are present. Please run Partition magic to create a small fat or fat32 partition. (Fat 32 var det visst, sorry) Det er også mange forskjellige set up, så jeg vet ikke hvilken jeg skal velge Mvh Petruska Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg tror ikke Boot Magic er så vesentlig for hva du skal utføre, slik at du kan, etter alt å dømme, med god samvittighet overse den feilmeldingen. Når det gjelder alle disse veilederene og knappene du finner i programmet, trenger du egentlig ikke bekymre deg for å finne frem den som passer oppgaven - store oppgaver utføres nemlig ikke umiddelbart du trykker på knappene. Lenke til kommentar
petruska Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg tror ikke Boot Magic er så vesentlig for hva du skal utføre, slik at du kan, etter alt å dømme, med god samvittighet overse den feilmeldingen. Når det gjelder alle disse veilederene og knappene du finner i programmet, trenger du egentlig ikke bekymre deg for å finne frem den som passer oppgaven - store oppgaver utføres nemlig ikke umiddelbart du trykker på knappene. Det er så men problemet er at jeg ikke får innstallert selve programmet når den feilmld kommer, altså selve Particion Magic .. noen forslag til det Mvh P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå