mandela Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 har nå 2 x 128MB vanlige CF kort til dette kameraet. har tenkt å kjøpe meg et 256MB kort nå, og lurer på om jeg skal legge til 40-50 kroner og kjøpe et raskere CF kort eller om det ikke er noen vits. Kamera: canon powershot A75. (bruker en del video-funksjonen også forresten) Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tviler sterkt på om du vil merke noen forskjell på hastigheten mellom et normalt godt CF-kort og et av de raskeste. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg vet ikke hvor viktig det er med raskt kort på A75, men på min S1IS merker jeg forskjell på et Sandisk UltraII og et gammelt Kingston kort jeg har. På video i beste kvalitet stopper det opp etter noen sekunder med standardkortet. Når jeg prøver seriebilder får jeg tatt fler bilder pr. sekund. Og om du har kortleser vil muligens overføringen av bilder gå litt raskere. Mulig dagens standarskort er raskere enn mitt gamle kort, men et UltraII eller tilsvarende koster jo ikke stort mer enn de billigste... Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg er heller ikke sikker på hastigeheten du oppnår MEN, kjøp minst ett 512mb kort. Prisforskjeller er såpass liten og du vil få flere bilder samt såpass lenger videotid på dett at dette bør være minimum av kapasitet du bør ha tilgjenglig. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 ok, takk for tipset! da går jeg for: Kingston CF 512MB Elite Pro Type I, 3.2/6.5MB Write/read til 439,- eller Kingston CF 512MB Type I, 1.5/6MB Write/read til 401,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå