lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har 512 RAM nå, og det er jo alt for lite! Så jeg har altså planer om å kjøpe 512 til.. Ser det er store prisforskjeller på 512 RAMbrikker. Hvordan burde jeg gå fram for å finne det som passer meg? Hva er det som skiller? Og hva kan anbefales? BTW: Noen som vet en enkel metode å finne ut infoen man trenger om RAMbrikka og hovedkortet når man skal kjøpe ny RAMbrikke på en enkel måte? Har aldri shoppa RAM selv, så jeg spør istedenfor å ende opp med søppelRAM jeg ikke kan bruke! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kjøp lik ram som du har nå du! Hvis det er PC3200 elr høyere! Hvis du laster ned CPU-Z Så finner du ut hvordan ram du har nå og hvilket Hovedkort du har! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har 512 RAM nå, og det er jo alt for lite! Så jeg har altså planer om å kjøpe 512 til..Ser det er store prisforskjeller på 512 RAMbrikker. Hvordan burde jeg gå fram for å finne det som passer meg? Hva er det som skiller? Og hva kan anbefales? BTW: Noen som vet en enkel metode å finne ut infoen man trenger om RAMbrikka og hovedkortet når man skal kjøpe ny RAMbrikke på en enkel måte? Har aldri shoppa RAM selv, så jeg spør istedenfor å ende opp med søppelRAM jeg ikke kan bruke! Kjøp ei ram brikke som har lik hastighet som den du har eller høgare(men systemet vil køyre på hastigheten til den treigaste brikka) Jaja. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå