lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Holder på å bygge en server som jeg blandt annet skal ha en dedicated CS-server på! Tenkte på AMX forresten.. Kom gjerne med noen innspill om en annen server er å anbefale Men tilbake til spørsmålet! Har forstått det sånn at man må være logga på Steam for å ha oppe en dedicated server. Er det mulig for meg å være logga på samme Steam-konto 2 steder, og spille CS på min egen server? Vet Valve er strenge på det med keycodes og sånt, så jeg tenkte at det også kunne komme i veien.. Har original HL2. Må jeg ha to eksemplarer av CS for å kunne sette opp server å selv spille på den via. en annen maskin? Og krever det mye ressurser å ha en slik server oppe? Server-innmaten er nemlig ikke så velger mye å skryte av! 200 mhz, 10 gb hdd og 256 mb ram er det i den. Vet dette var en del spørsmål, forventer ikke få svar på de på null komme svisj! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du kan bare glemme å ha server på den maskinen der. 200mhz er altfor lite. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 ^^ Ellers så trenger du ikke steam på servern får å få opp ds. Bare last ned Source dedicated server tool elns. Funker på linux og windows. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Får vurdere å oppdatere PCen da Kan hende jeg dropper det siden det tar så ENORMT med båndbredde! Fint at det går på LINUX og, får jeg har vurdert å sette opp RedHat på servern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå