Mr team Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har en SE k700 pr idag, men må bare bytte nå! Hva bør jeg kjøpe av Samsung sin D500, og Se sin Clara (jeg vet den ikke er her ennå, men snart...) Noen tanker om det noen?!? Takk for alle tilbake meldinger... Lenke til kommentar
usman Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 helt klart se clara. jeg er en merkist og derfor så velger jeg samsung uansett. hehe. men se clara er jo mye bedre. men du må nok vente "litt" på den ass. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Svaret er enkelt her. Clara er er stygg ,men den er bedre en Samsung D500 på specs. Men Samsung D500 er jo drit fet med den svarte looken.+++ Den er også bra. Jeg ville helt klart valgt Samsung D500 da den er 10 ganger fetere en stygge Clara. Sony Ericson er på rett vei JA ! ,men mobilene de lager er stygge. K700i er et untak da ,men Samsung er kvalitet. Du vil vel ikke gå rundt med en stygg mobil ? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Du vil vel ikke gå rundt med en stygg mobil ? Utseende er jo en smakssak da. Kan egentlig ikke si noe om Clara, bortsett fra at den på papiret er bedre en D500, men kvalitetsmessig og i brukermessig er det ingen som vet. Endret 12. februar 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Svaret er enkelt her. Clara er er stygg ,men den er bedre en Samsung D500 på specs. Men Samsung D500 er jo drit fet med den svarte looken.+++ Den er også bra. Jeg ville helt klart valgt Samsung D500 da den er 10 ganger fetere en stygge Clara. Sony Ericson er på rett vei JA ! ,men mobilene de lager er stygge. K700i er et untak da ,men Samsung er kvalitet. Du vil vel ikke gå rundt med en stygg mobil ? Jaja nå har jeg hørt det og... Du synes kanskje at ''Clara'' er stygg, men det betyr ikke at alle synes det samme som deg Men Samsung D500 er jo drit fet med den svarte looken. ''Clara'' er også svart. --------- Jeg ville helt klart valgt ''Clara'' pga: EDGE, 2 MP kamera, mer minne, minnekort, etter min mening mye finere design , bedre Bluetooth, autofokus, osv osv Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Smaken på utseendet kan man ikke diskutere, ingen er vel uenig at samsung lager lekre mobiler, ei heller at menyene deres ikke har vært imponerende! Jeg fikser dårlig at det er masse skrivefeil i menyene osv... hørte det stod innsillinger bl.a.... Det er bare patetisk, og synes jeg litt typisk samsung! Har også hørt det har vært endel tull med D500, bugs og annet, så avventer det hele, hehe- Clara er jo ikke like om hjørnet liksom... dessverre! Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 D500 er i butikken NÅ, mens clara først kommer om en stund. Da vil det nok komme mange andre mobiler som er bra også... Derfor er konklusjonen: av disse to, kjøp D500 om du skal ha telefon nå, eller bestem deg for telefon når clara er kommet.... (Og det er dumt å hevde at k700 er fin og clara stygg da disse er nesten like...) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 det er det indre som teller, er det ikke det man bruker å si? Jeg ville personlig ventet et par månender til clara kommer ut, D500 er en flott mobil, men på flere områder er den clara underlegen, utseende er jo smak og behag, D500 er penere, men spørsmålet er: Hvor mye av prisen for en D500 går til design? (som etter min mening ikke er det viktigste) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvis jeg kun valgt akkurat NÅ, hvilken telefon jeg skulle fått. Hadde jeg selvfølgelig valgt SE "clara", men siden den ennå ikke er i butikkene velger jeg d500 Og kjøper "clara" når den kommer Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Smaken på utseendet kan man ikke diskutere, ingen er vel uenig at samsung lager lekre mobiler, ei heller at menyene deres ikke har vært imponerende!Jeg fikser dårlig at det er masse skrivefeil i menyene osv... hørte det stod innsillinger bl.a.... Det er bare patetisk, og synes jeg litt typisk samsung! Har også hørt det har vært endel tull med D500, bugs og annet, så avventer det hele, hehe- Clara er jo ikke like om hjørnet liksom... dessverre! Enig med bmwm3 her. Småting som skrivefeil i menyer og liten bokstav etter punktum er irriterende. Og så har man , ihvertfall på E700, at images = bilder og pictures = bilder. Dette kan skape forvirring. Men det blir litt feil å sammenlikne disse telefonene, mtp at Clara ikke kommer før lenge. Det blir nesten som å sammenlikne T610 og S700 Jeg ville valgt Clara Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvis du ikke er veldig misfornøyd med K700i og orker å vente på Clara er det lite vits i å bruke penger på D500 nå, og så vil du sikkert ha Clara når den kommer også måå du bare kjøpe den og. Men hvis du liker å bytte mobil ofte og vil ha ny nå og ikke om en stund ( eller begge deler) så er sikkert D500 en grei mobil. Noen som har link til bilder av den forresten? Lenke til kommentar
Holtet85 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Men hvis ikke SE skjerper seg hva gjelder materialkvalitet på Clara, så har de et stort problem. Makan til manglende kvalitet på K700i har jeg sjelden vært borti! Ripete skjerm og bulker hvis den datt ned fra stuebordet. Samtidig har jeg aldri vært så fornøyd som etter at jeg byttet ut K700i med min Samsung E800. Materialkvalitet på alle måter, selv om man har de småtingene. Men jeg har aldri hatt en telefon i et halvt år, som ikke har tegn til å være slitt, og den brukes mye! Bra Samsung! Lenke til kommentar
Holtet85 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Og forresten. Samsung har meldt at de skal komme med 12 nye modeller i år. Det vil også komme en oppdatering av D500, som har EDGE! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Og forresten. Samsung har meldt at de skal komme med 12 nye modeller i år. Det vil også komme en oppdatering av D500, som har EDGE! Kan du bekrefte det? Og selvom dem opgraderer D500 ( ja, har hørt om det ja, les her ), vet du når det kommer?? Er akkurat som å vente på Clara det bmwm3: Mitt råd er, hvis du trenger telefon nå, kjøp deg en. Anbefaler deg Samsung D500. Hvis du kan vente til sommeren så er det jo fint, for da kommer det mange flere modeller, hovedsaklig 3G telefoner hvis jeg ikke husker riktig. Forøvrig vet jeg ikke når Clara kommer, men siden den designmessig ligner på T6x og K700i, styrer jeg unna denne modellen siden jeg har gått lei av designet. Men specs messig ser den ut til å være bra, men det kommer flere fisker i havet, etterhvert Endret 13. februar 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Som noen sa til meg her på forumet: Trenger du mobil nå, så er d500 et veldig godt valg. Venter du en stund kommer det bare opp nye modeller som er bedre som vil komme ut noen måneder senere så venter du på den osv... Selv gikk jeg for D500 å er STOR-fornøyd Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Noen som har link til bilder av den forresten? Her Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Snedig med bruker erfaringene mht k700, skjermen trodde jeg var omtrent "ripefri"?!? Min er hvertfall det... Eller så savner jeg de litt mer eksklusive modellen, slik som Nokia's 8850 (selv om den var tragisk dårlig, har selv hatt den) Men den følelsen av kvalitet når du holder en mobil er bare deilig...Altså metal mobiler - SE T610, Motorola's Raz'r - lekkert! Hadde håpet SE kunne laget noe slik, siden jeg synes de legger litt i design og kvalitet i mobilene sine. Fikser ikke knirk og slik billig plast følelse man får med mange mobiler, f.eks mange Nokia modeller. Men, MHT topicen... falt veldig for D500 når den kom, og etter det jeg leste, og det lille jeg har forsøkt modellen selv (elsker åpningsmekanismen!) Men så hører jeg om typiske Samsung bugs og da detter den første entusiasmen ... Radio også er noe jeg har satt stor pris på på min nye mobil, D500 har ikke det har jeg hørt? Noen som kan bekrefte dette? Andre synspunkter, tas imot med takk! Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) det er ikke radio på d500, nei, men jeg TROR (er ikke sikker) at det går an å kjøpe en handsfree med radioantenne i.. Endret 13. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er jo litt krøkkete valg. Men ''Clara'' er jo så utrolig fin! Ville ventet på den, hvis jeg var deg Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er ikke radio på D500, men dette er mulig å "ettermontere" via Diva gem. Den koster riktignok en hel del, men blåtann/radio/mp3/minnekort + plugg som du sette koss inn i er da lekkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå