Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har et norsk tastatur men når jeg skriver kommer det [ steden for å o.s.v. jeg kan bare trykke her(se bildet) og velge norsk for å få det tilbake, men hver gang jeg åpner et nytt vindu eller programm stiller den seg tilbake igjen og jeg må stille tilbake til norsk hele tiden. Er det noen som veit hvordan jeg kan få den til å alltid stå på norsk??? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Høyreklikk på den og velg settings. Så velger du norsk der. Da skal det funke. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 I tillegg kan det være nyttig å bare avinstallere det engelske tastaturoppsettet dersom du ikke benytter det. Dette gjøres ved å høyreklikke på knappen du har markert i bildet, hvorpå du skal velge Settings. I Installed Services velger du elementet merket English (United States) (eller den britiske), og trykk deretter på Remove. Restart maskinen dersom du får beskjed om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå