Gronz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) finnes det et annet programm enn airsnort som kan kneppe wep ? og iwlist funker ja men jeg vil ha i grafisk grensesnitt føles mye bedre da Vet ikke om den kan knekke WEP-kryptering, men http://tkwifi.sourceforge.net/ . Endret 12. februar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg ville som sagt sett på Kwifimanager. http://kwifimanager.sourceforge.net/ Du finner sikkert en pakke for det i apt (synaptic) Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 tkwifi trengte perl-tk ? :S har installert perl og tk fra synaptic men det klager over at jeg ikke har det? :S hvilken pakke er det jeg må installere for den? og kwifimanager er ikke det kun for kde? sjekket den i synaptic og der stod det at det var for kde men har lagt den til nå så skal se om jeg får startet den i gnome ellers skifter jeg om til kde Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 hmm skjønte ikke kwifimanager, hvordan skal jeg liksom få opp alle nettverk i nærheten? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Så først nå at du tenkte utifra "netstumbler". Jeg tenkte "velge nett og kople til". Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 tkwifi trengte perl-tk ? :S har installert perl og tk fra synaptic men det klager over at jeg ikke har det? :S hvilken pakke er det jeg må installere for den? perl-tk, ikke perl og tk Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 installerte den pakken som het perl-tk men forstatt så maser den om at jeg må installere pakken :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå