Crazysteps Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Full pakke til WIDCOMM-driverne finner du her. Detter er den nye driverpakka til D-Link DBT-120, som forøvrig fungerer knallbra! Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ok, skal prøve så fort jeg får tilbake hastigheten jeg skal ha her.. litt vansker med nettet for øyeblikket. ..men en ting. Er ikke dette en driver for en annen bluetooth-enhet, eller har ikke det noe å si? Jaja, prøver likevel Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Dette er den fulle drivermappa for en annen enhet, men den inneholder blant annet WIDCOMM-driverne. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Fremgangsmåte for installasjon av D-Link DBT-120 i Windows XP med installert Service Pack 2 1) Last ned den oppdaterte driver/programvarepakken fra http://home.online.no/~rb-ander/artimages/...r.v1.2.2.15.zip og installer denne. 2) Restart maskinen 3) Plugg inn bluetoothadapteren DBT-120 4) Microsoft sine egne bluetoothdrivere vil nå installeres automatisk idet maskinen oppdager ny maskinvare. 5) Trykk Start -> Innstillinger -> Kontrollpanel -> ytelse og vedlikehold -> system -> maskinvare -> enhetsbehandling 6) Finn den installerte bluetoothadapteren (blått B-ikon) 7) Trykk egenskaper -> driverdetaljer -> oppdater driver 8) velg ”har diskett…” 9) finn usb.inf filen i mappen du lastet ned under punkt 1) 10) restart maskinen Skjermbilder og mer utførlig beskrivelse ligger på: ftp://ftp.dlink.se/Products/dbt-products/...de_winxpsp2.pdf Ferdig! Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hadde det bare vært så enkelt. Tror jeg har oversett noe her... Jeg har jo en annen bluetooth-device, men prøvde med denne widcomm-driveren for å få filoverføringen til å gå litt enklere, men problemet ligger i at jeg ikke får fjernet den driveren jeg har inne fra før. Jeg har avinstallert og fjernet det jeg har av den, men ved en restert dukker den bare opp igjen. Når denne driveren ligger inne, så fungerer jo ikke widcomm-driveren som den skal heller.. Noen tips Crazysteps? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hadde det bare vært så enkelt. Tror jeg har oversett noe her... Jeg har jo en annen bluetooth-device, men prøvde med denne widcomm-driveren for å få filoverføringen til å gå litt enklere, men problemet ligger i at jeg ikke får fjernet den driveren jeg har inne fra før. Jeg har avinstallert og fjernet det jeg har av den, men ved en restert dukker den bare opp igjen. Når denne driveren ligger inne, så fungerer jo ikke widcomm-driveren som den skal heller.. Noen tips Crazysteps? Du oppdaterer driveren gjennom enhetsbehandling? Driveren skal ikke komme tilbake med mindre du tar ut adapteren av USB-porten og setter den inn igjen. Rare greier. Du kan jo også se om det ligger en driver til din adapter på produsenten sin nettside. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hvis du ikke finner enheten: Se her! Det mange overser er at man må skru på både Bluetooth og Synligheten på mobilen, synlighet MÅ være på ellers vil ikke noen finne deg! Skru på den og søk på nytt. Hvis du skal sende filer fra mobilen til pcen må du nok "parre" dem først eller godkjenne overføringen med et passord, bare skriv inn 1234 i passordet på begge to. Endret 27. februar 2005 av datating Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva er siste verson av WIDCOMM-driverne? Jeg har en "widcom 1.4.3 build 4" her, men greit å ha det siste.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva er siste verson av WIDCOMM-driverne? Jeg har en "widcom 1.4.3 build 4" her, men greit å ha det siste.. 1.5.12 var den som fulgte med D-Link sin siste pakke ihvertfall. Kan du finne her Lenke til kommentar
Prinsessa78 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hei! jeg har koblet opp alt (tror jeg) og alt ser ut til å funke fint,, jeg får sendt bilder fra data til mobil men ikke omvendt,.. noen som har noen oppdateringer eller egne erfaringer på dette med D500? har prøvd det meste,, men takk på forhånd Hei Jeg har kobla opp blåtann og finner enheten, ønsker å overføre kontakter i telefonboken.Åssen gjør jeg dette uten å måtte overføre en og en?(for det får jeg til).Har en D500, det følgte ikke med noen CD/program. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 programvare ligger på samsung.se Lenke til kommentar
Prinsessa78 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvis du ikke finner enheten: Se her! Det mange overser er at man må skru på både Bluetooth og Synligheten på mobilen, synlighet MÅ være på ellers vil ikke noen finne deg! Skru på den og søk på nytt. Hvis du skal sende filer fra mobilen til pcen må du nok "parre" dem først eller godkjenne overføringen med et passord, bare skriv inn 1234 i passordet på begge to. Hei Vet du åssen jeg får overført hele telefonlisten over på pc`n på en gang (får bare til å ta en og en..) Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hmm.. den Dlink-pakken gjorde at allt av netttverk på PCn her gikk helt i frø Ser ut som om jeg må legge inn den pakken som kom med usb-pinen, men hvordan får jeg oppgradert til siste verson av widcom-drivere? Jeg får jo bare spørsmål om key når jeg skal installere den siste versonen alene Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hmm.. den Dlink-pakken gjorde at allt av netttverk på PCn her gikk helt i frø Ser ut som om jeg må legge inn den pakken som kom med usb-pinen, men hvordan får jeg oppgradert til siste verson av widcom-drivere? Jeg får jo bare spørsmål om key når jeg skal installere den siste versonen alene Du må jo ikke legge inn hele pakka om du ikke har D-Link. Legg bare inn usb.inf fila, så burde det funke. Den fila er nemlig widcomm driveren. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hehe, ja jeg skjønnte jo det, men likevel gikk den helt i frø. Istedenfor å oppgradere driveren så tok den over for den lokale tilkoblingen min til nettverket. Edit: ser ut til at jeg får drømme om rask og enkel overføring ja.. enda Endret 2. mars 2005 av Huscht Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå