GunsN'Roses Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hei! jeg har koblet opp alt (tror jeg) og alt ser ut til å funke fint,, jeg får sendt bilder fra data til mobil men ikke omvendt,.. noen som har noen oppdateringer eller egne erfaringer på dette med D500? har prøvd det meste,, men takk på forhånd Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Edit: Never mind! leste ikke godt nok Endret 12. februar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 har du prøvd programmet på cdn? (det skal ligge ett der, hvis ikke får du hente fra samsung sine sider) Ett annet alternativ er å gjøre så dongelen synes og så sende bildet via bluetooth (er ett valg for det tenker jeg) og så dukker pcn opp og denne velger du. og på pcn får du en beskjed om du vil motta filen. Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 hehe! sorry,, spørsmålet går som følgende: veit noen åssen man sender bilder/video fra mobilen til data'n.. Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 jeg fikk ikke med no cd,, men jeg har lasta ned driver fra bluetooth (billionton) og den søkte etter ny enhet,og jeg hadde slått på bluetooth'n på mobilen,, men den fant ingen enhet.. er det no driver på samsung's sine sider? hvertfall svenske sia da eller? siden dem ikke har norsk Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 det var ikke mye å finne på www.samsung.se skal vedde på at det er noe med oppdatering eller no lignende Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 det må være noe på data'n og innstillingene der som kanskje ikke er aktivert eller no,, det står tilkobling mislykket,, men jeg skjønner ikke det siden det blir jo velykket fra data til mobil.. rare greier,, men ingen med samme problem (eller hatt problem og fått ordna det,i det tilfelle,åssen?) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Gå inn på enhetsbehandling via kontrollpanel i Xp og endre driverne til BT'en fra microsoft sine til billionton sine. Har du XP SP2 legger nemnlig denne inn egne drivere, selv om du installerer med billionton sine. Deretter åpner du den com-porten BT'en bruker i det programmet du skal overføre med. Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 til crazysteps,, jeg har ingen program når jeg overfører,, må man det? jeg har fått bytta drivere til billionton nå,, men ikke no nytt har skjedd.. dn finner ikke enhet Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Da gjør du noe feil. Avinstaller og begynn på nytt. Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 jeg har avinstallert og installert på nytt.. men se på vedlagt fil,, det står ikke serial port på innkommende de som har klart det å sende inn til data,, hva gjorde dere? Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 og her kan dere se at jeg ikke finner billionton diver "Deretter åpner du den com-porten BT'en bruker i det programmet du skal overføre med. " jeg skjønte ikke det med com port noen som kan sende print screen bilde om hvordan innstillingene skal være,, eller har msn også [email protected] vil veldig løse dette problemet Lenke til kommentar
knutert Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Følg instruksjonene som er her: http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=2976 Det løste problemet for meg, nå går filer både til og fra mobilen som en drøm, tilogmed uten at jeg må drive å trykke "ok" på mobilen for hver fil. Og jeg kan sende flere filer på en gang, både til og fra mobilen. Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 ok! jeg prøver det,, men hvor fikk du lasta ned WIDCOMM BTW 1.4.2.10 ? jeg var på widcomm sia,men var ikke noe og laste ned der.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ok! jeg prøver det,, men hvor fikk du lasta ned WIDCOMM BTW 1.4.2.10 ? jeg var på widcomm sia,men var ikke noe og laste ned der.. Kan laste ned driverne til d-link dbt-120 fra dlink.no. I mappen du da laster ned ligger widcomm driverne. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Joda, fikk filoverføring fra telefon til pc til å fungere nå, men er det en måte å feks overføre alle bildene i "Mine foto"? ..eller må jeg bare sitt å motta-sende hver eneste fil? Endret 13. februar 2005 av Huscht Lenke til kommentar
knutert Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvilken driver har du? Hos meg så er det bare å dobbeltklikke på det bluetooth-ikonet nede ved klokka, da kommer jeg inn i mobilen og kan kopiere filer akkurat som jeg gjør på dataen(dra og slipp, ctrl+c og alt det der...) Lenke til kommentar
GunsN'Roses Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 wow! det funket nå!! jeg lastet ned widcomm driver, og fulgte http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=2976 det var en lettelse Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Driver? Jeg har en Goodway Bluetooth USB Dongle som jeg ikke finner noen andre drivere enn de jeg fikk med på cd. Med denne må jeg gjøre klart for hver eneste fil som skal sendes både til og fra telefonen.. Det ble litt tungvindt da jeg hadde 40 bilder etter helga, menmen... har du noen tips? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Driver? Jeg har en Goodway Bluetooth USB Dongle som jeg ikke finner noen andre drivere enn de jeg fikk med på cd. Med denne må jeg gjøre klart for hver eneste fil som skal sendes både til og fra telefonen.. Det ble litt tungvindt da jeg hadde 40 bilder etter helga, menmen... har du noen tips? Prøv widcomm-driveren du også, så ser du jo fort om det hjelper.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå