Gå til innhold

bluetooth på d500?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du prøvd programmet på cdn? (det skal ligge ett der, hvis ikke får du hente fra samsung sine sider) Ett annet alternativ er å gjøre så dongelen synes og så sende bildet via bluetooth (er ett valg for det tenker jeg) og så dukker pcn opp og denne velger du. og på pcn får du en beskjed om du vil motta filen.

Lenke til kommentar

jeg fikk ikke med no cd,, men jeg har lasta ned driver fra bluetooth (billionton) og den søkte etter ny enhet,og jeg hadde slått på bluetooth'n på mobilen,, men den fant ingen enhet..

er det no driver på samsung's sine sider? hvertfall svenske sia da eller? siden dem ikke har norsk

Lenke til kommentar

det må være noe på data'n og innstillingene der som kanskje ikke er aktivert eller no,,

det står tilkobling mislykket,, men jeg skjønner ikke det siden det blir jo velykket fra data til mobil..

rare greier,,

men ingen med samme problem (eller hatt problem og fått ordna det,i det tilfelle,åssen?)

Lenke til kommentar

Gå inn på enhetsbehandling via kontrollpanel i Xp og endre driverne til BT'en fra microsoft sine til billionton sine.

Har du XP SP2 legger nemnlig denne inn egne drivere, selv om du installerer med billionton sine.

Deretter åpner du den com-porten BT'en bruker i det programmet du skal overføre med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...