Gulliksen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg kjøpte en billionton blåtann dongle for å parre pcen og min siemens s65. Men det funker ikke helt bra. I programvaren som fulgte med donglen så får jeg åpna for filoverføring og alt funker greit. Men problemet er siemens programvaren. Den finner ikke telefonen selvom den er koblet til pcen. Under synkroniseringen får jeg bare beskjed om at telefonen ikke er koblet til. Noen som vet hva feilen kan være ? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg kjøpte en billionton blåtann dongle for å parre pcen og min siemens s65. Men det funker ikke helt bra. I programvaren som fulgte med donglen så får jeg åpna for filoverføring og alt funker greit. Men problemet er siemens programvaren. Den finner ikke telefonen selvom den er koblet til pcen. Under synkroniseringen får jeg bare beskjed om at telefonen ikke er koblet til. Noen som vet hva feilen kan være ? Du må kanskje åpne de portene som donglen er koblet til? Eventuelt gå inn på enhetsbehandling via kontrollpanel og endre driverne til BT (om de nå står med Microsoft sine) til de som fulgte med donglen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Posting i feil kategori kan føre til at tråden blir stengt hvis du burde ha visst bedre eller flyttet hvis du er en nybegynner. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i værste fall utestengelse. Denne tråden stenges på grunn av feilposting. Vi har mange ulike forum-seksjoner her på mobil-forumet. Det er ønskelig at alle disse brukes til deres formål. For mer informasjon om de ulike seksjonene på forumet, les her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg