wil Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 jeg leste en gang at hvis man formaterte en diskett så kunne man få lagt inn dos samtidig. hva skriver jeg for å gjøre dette jeg vet at man må skrive format, men det var også noe mer som måtte skrives hva var det. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Det er en switch på format som gjør det.. du finner den lett hvis du skriver format /? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 "format/s a:" gjør vel nytten, men den funker vel bare på Win9x. Hele MS-DOS blir heller ikke lagt inn, bare noen få filer som gjør at disketten blir bootable, og kan brukes til BIOS-flashing osv. Den er altså ikke noen fullverdig erstatning for HELE ms-dos. Forvørig burde vel ikke dennen posten være under Linux. [ Denne Melding var redigert av: Langbein på 2002-06-20 18:05 ] Lenke til kommentar
Booth Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Ja, det kommer vel en eller annen "luring" og stenger den snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå