SAGE Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Tenkte jeg skulle kjøre windows, internett og div. på 19" i 1152*864 samtidig som jeg kjører spill på 17" i 800*600 og ha begge oppe samtidig, men har problemer med å få det til... Under nview har jeg valgene: standard,clone,horiz.span og vertk.span.... En grei fremgangsmåte,noen?? _________________ Abit be6-IIv2.0 PIII 600(katmai) Geforce2mx-400 Chieftec Dragon midi 384mb ram [ Denne Melding var redigert av: SAGE på 2002-06-20 18:24 ] Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Virkelig ingen som vet? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Tror ikke du både kan kjøre spill i fullscreen mens du bruker den andre skjermen til noe annet... Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 mener dette skal kunne gå an ved hjelp av såkalt "exclusive application mode", men har ikke dette valget.....er det noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Funker såvidt meg bekjent ikke. Jeg har prøvd å få det til selv også, men jeg har gitt opp. Det nærmeste jeg har kommet er å ha skjermbilde på sekundærskjermen mens jeg spiller på primærskjermen. Men man får jo ikke lov å flytte musa over til sekundærskjermen så det hjelper ikke stort. (Unntatt til å ha diverse diagnostikkprogrammer f.eks på sekundærskjermen). Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg har også lyst til å få dette til, si ifra her vist dere finner en løsning. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Det funker vel i noen spill. Hos meg kan jeg f.eks kjøre Max Payne og bruke de andre skjermene til internett e.l. Jeg kan kjøre NFS5 og ha f.eks cpu temp. overvåking på en av de to andre skjermene. Spill som wolfenstein, soldier of fortune og medal of honor starter ikke uten at jeg slår av to skjermer. Jeg bruker mulile monitor funksjonen under windows xp, ikke nview. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå