puttzor Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har en slik laptop som jeg har klart å søle champis over, og nå vil den ikke skru seg på. Har hatt den i så biter å vasket å tørket alle komponentene, men det samme problemet er etter dette også.(pcen er bare på i 3sec før den slokner igjen) Jeg er 98% sikker på at det er hovedkortet som har tatt kvelden(så noen chipper å dioder å greier som ikke så helt gode ut rett etter strøm inntaket) Så da lurer jeg på om det er mulig å få tak i et nytt hovedkort til en litt ok pris.? evt hvor skal jeg lete etter dette? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hør med Anovo, de har deler til PB Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Eller Strax og Infocare. Det vil uansett ikke lønne seg å bytte ut noe sånt. Mest sannsynlig vil det komme på et uhyggelig antall tusen kroner. Har sett tilfeller opp til 10.000kroner for hovedkort + arbeid med å bytte. Sinnsyke priser; Ja Noe du kan gjøre noe med; Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå