Gå til innhold

Har du vært i slagsmål? Hvordan?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel, jeg må jo poste her også.

øh. har aldri vært med i noen slagsmål, men i høst kom jeg inn i en liten krangel med naboen, jeg prøvde å gå bort tre ganger, men han og kompisen fulgte etter meg. så begynte de å sparke etter meg, og reaksjonen var et velplassert slag rett over det ene øyet hans. knockut.

så det betyr at jeg må punge ut med 500 kr til idioten pga. §229 som lyder: Grov legemsbeskadigelse.

Grov legemsbeskadelse? Under 4 sting, "chippa" tenner og knekte ben er vel legemsfornærmelse... GROV legemsbeskadelse er meget alvorlig, og fører vel som oftest med seg en fengselsstraff...

Lenke til kommentar
Hvis man har dratt til en fyr og han stikker og kommer tilbake halvtimen senere med 4-5 venner og de skal "prate" med deg og bli "venner" så IKKE bli med ut :p

jo bli med ut og ta med deg 4-5 venner du også så skal vi ta den praten :p

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar
vel, jeg må jo poste her også.

øh. har aldri vært med i noen slagsmål, men i høst kom jeg inn i en liten krangel med naboen, jeg prøvde å gå bort tre ganger, men han og kompisen fulgte etter meg. så begynte de å sparke etter meg, og reaksjonen var et velplassert slag rett over det ene øyet hans. knockut.

så det betyr at jeg må punge ut med 500 kr til idioten pga. §229 som lyder: Grov legemsbeskadigelse.

Grov legemsbeskadelse? Under 4 sting, "chippa" tenner og knekte ben er vel legemsfornærmelse... GROV legemsbeskadelse er meget alvorlig, og fører vel som oftest med seg en fengselsstraff...

jeg var 14 på det tidspunktet, så det ble konfliktråd.

EDIT: i papirene står det grov legemsbeskadigelse :hmm:

Jeg undres..

Edit 2: måtte få med at kisen måtte sy 6 sting ved venstre øye. han besvimte rett etter slaget, og besvimte igjen på legevakten. men de 500 kronene kan han bare få så lenge han holder seg unna i fremtiden!

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar

for 2uker siden faktisk, da hadde jeg vært på byn.. husker absolutt ingenting.. men jeg hadde værtfall vært på legevakta og sydd over øyet

men har ikke vært i noe slåsskamp som jeg husker, bortsett fra barneskolen da.. der var det litt

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Hadde akkuratt fått meg K700i så gikk jeg å snakka i tlf på sentere i lillestrøm med en kamerat når jeg kom ut var det to små tøffe asiatere som hadde følt etter oss. De ba meg om å gi dem tlefonen ellers ville jeg få gris. Heldigvis hadde jeg en cola flaske i den andre hånda så jeg tokk den smelte til rett over øye han datt selvfølgelig rett i bakken mens kompisen min tokk han andre! Det ente opp med at vi hadde to ekstra mobiler i det vi løp for å rekke bussen! Hadde nokk hvert små kjedlig hvis vi ikke hadde rukket den!! :innocent: Det var selvfølgelig en gammel dame som så alt og skreik som ett helvete :p SECURITAS!!!POLITI!!!wæææææ overfall osv :dribble: hehe peace

Lenke til kommentar

Ble slått av en 37 åring med en stige i ryggen deretter revet ned i håret ganske smerte fult faktisk!!! svarte med å mose bilen hans senere på kvelden!!! tenkte vi skulle bryte oss inn og anken mens han lå i senga men de ble ikke noe av!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

En gang jeg var på fest var det en fyr som prøvde seg på dama mi og hun ba han slutte da jeg fikke øye på det spurte jeg om han ville være med ut å ta en sigg? Han ble med ut!! Han fikk en røyk av meg men i det jeg skulle tenne på røyken hans måka jeg til med en knytt neve mitt på nesa deretter nikka til han!! Han havna på bakken og det verste er at han var frekk mens han lå på bakken og blødde!!! Ble nødt til å ta løpe fart og sparke han i tryne"!!! hehe Det tokk en stund før han kom seg hjem hehe!!! :dribble:

Lenke til kommentar

Var på fest en gang på borgen! Var det tre tøffinger fra rælingen som lekte kjekkaser jeg stod alene mot tre det ente opp med att jeg ble så hissig at jeg nikka ned han enne og fikk grise bank av de to andre svære typer ass!!! ;)

Lenke til kommentar

Det er egentlig så utrolig idiotisk når kiser skal slå en fordi man skjekker opp damen dems. Altså ffs de har jo det ikke skrevet på pannen at de har type.....kordan i helsiken skal man liksom vite at de har type. Har nok vært i flere slike situasjoner. Er jo bare gå bort til damen og kline bigtime med hun for å signalisere at de er sammen istedenfor å yppe til bråk. :!:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...