ViPeR Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 har bare vært i slosskamp 1 gang i hele mitt liv... da jeg er en veldig rolig og grei fyr... var på fest ihvertfall (ja seff sjedde det i fylla...). så hadde jeg da en lightstick hengende rundt nakken. Så var det da en fyr som prøvde og ta den hele tia... tror han tok den 2 eller 3 ganger elns... og en av de siste gangen han tok den så sa jeg at det der skulle han gi faen i og gjøre... og da kom han opp i trynet på meg og sa at han ikke var redd meg... så da tok han lightsticken enda en gang... akkurat da begynte jeg og bli forbanna og jeg sa i fra til han karn at hvis han gjorde det der en gang til så smeller det.. tror du faen ikke kødden tok den på nytt! og påvirket av alkohol og sint som jeg var så gav jeg han høyre rett i trynet. karn falt i bakken og da sa jeg til han at han skulle gi faen og irritere og kødde med folk. så litt senere på kvelden fant mine kompiser og kopisene til han karn jeg kakka ned at vi skulle shake hands og be om unnskylding liksom... da jeg angra litt på at jeg slo til han fant jeg ut at, okey.. det var liksom greit... så da sto vi der da begge 2, med kammeratene våre rundt oss... så strakte han ut handa si og jeg strakte ut mi.. og like før vi skulle til og shake, tror dere faen ikke at han mosa til meg slik at jeg datt over en benk som sto bak meg. Og da var helvete laus... dette er jeg ikke så veldig stolt av... skremte meg selv litt faktisk.. Etter at han slo meg og at jeg hadde kommet meg litt til hektene så sprang jeg på han og dytta karn opp i mot en vegg.. mer husker jeg faktisk ikke... var ikke noe serlig full for jeg huska alt som sjedde etterpå.. tror det måtte ha svartna for meg eller noe.. for så sinna hadde ingen av de folka som sto rundt oss sett at noen hadde vært... ihvertfall så sa folka som så på at jeg hadde stått og hammra laus i trynet på karn 5 eller 6 ganger Etter den episoden der så har jeg ikke hørt noe i fra den karn der. Episoden ble faktisk ikke anmeldt eller noe... kanskje karn fant ut at alt egentlig var hans egenfeil? Det der er faktisk eneste gangen i hele mitt liv at jeg har vært skikkelig forbanna... kanskje like greit? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det var jo fortjent da. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 joda... det var jo det... han karn hadde faktisk vært og yppa med flere av kammeratene mine tidligere på kvelden.. så han hadde nesten fått juling av dem også... jeg HATER bråkmakere Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hvis man har dratt til en fyr og han stikker og kommer tilbake halvtimen senere med 4-5 venner og de skal "prate" med deg og bli "venner" så IKKE bli med ut Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, mange ganger men bare med lillebroen min på 3 år har ingen nerdelag enda Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Var en fyr i parralell klassen som slengte skikkelig med drit. Etter en stund ble jo jeg selfølgelig ganske sur, og fikk nok. Etter skolen ga jeg han ett skikkelig nakkadrag. Han har vel ikke slengt så mye dritt mer egentlig. Han har bla. fått 3 andre blåe øyer av andre folk. Det var vel egentlig det eneste "store" som har skjedd. Noen sånne små slagsmål, har det jo selfølgelig vært oppunder barndommen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Vel.. Det verste jeg har gjort er vel den gangen jeg slo til bestekameraten min i trynet, fordi han kalte dama mi hore.. Klikka tottalt for meg! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 vel, jeg må jo poste her også. øh. har aldri vært med i noen slagsmål, men i høst kom jeg inn i en liten krangel med naboen, jeg prøvde å gå bort tre ganger, men han og kompisen fulgte etter meg. så begynte de å sparke etter meg, og reaksjonen var et velplassert slag rett over det ene øyet hans. knockut. så det betyr at jeg må punge ut med 500 kr til idioten pga. §229 som lyder: Grov legemsbeskadigelse. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Egentlig så er jeg litt "redd" slosskamper. Av og til virker det som om folk mister helt hemninger. Jeg har bare slått noen skikkelig én gang, og det var på byn. Bestevenninnen min og jeg stod og danset og koste oss, da noen stygge bimboer begynte å yppe bråk og breie seg noe sinnsykt. Jeg må ha gitt dem minst 10 advarsler, men de trodde seff aldri at jeg kom til å slå, så de bare lo. Prøvde å unngå dem over lengre tid. De drev og slo ut med albuene og dyttet noe jævlig. Vi stod oppe på en slags forhøyning, og det var veldig trangt - men de var bare ute etter å yppe bråk. Etter at de dyttet meg ned med strak arm en gang, og dyttet og knuffet en helg haugg ganger, snudde jeg venninnen min mot dem med klar beskjed om at hun ikke skulle flytte seg så jeg kom i nærheten av kjærringtrynene. Hurpene ga seg selvfølgelig ikke med dyttingen, og dyttet venninnen min inn i et speil. Hun dyttet tilbake, og snudde meg mot dem. I det de dytter til meg blir jeg steik forbannet og spør hva i helevete som feiler de stygge trynene deres. Tror jeg sa "det var FAEN ikke jeg som dyttet deg" tre ganger før jeg ga og opp bitchslappet kjærringen. Hun prøvde seff å slappe meg tilbake. Fyrte til henne med høyre knytteneve. Fikk ikke utrettet mer da typen til venninnen min kom og skilte oss. Etter det gikk liksom piffen ut av meg, og jeg gikk for å hente jakken min. Venninnen min gikk for å se etter meg på toalettet, men fant bare hurpen som stod der og spyttet blod i vasken. Hah! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Egentlig så er jeg litt "redd" slosskamper. Av og til virker det som om folk mister helt hemninger. Jeg har bare slått noen skikkelig én gang, og det var på byn. Bestevenninnen min og jeg stod og danset og koste oss, da noen stygge bimboer begynte å yppe bråk og breie seg noe sinnsykt. Jeg må ha gitt dem minst 10 advarsler, men de trodde seff aldri at jeg kom til å slå, så de bare lo. Prøvde å unngå dem over lengre tid. De drev og slo ut med albuene og dyttet noe jævlig. Vi stod oppe på en slags forhøyning, og det var veldig trangt - men de var bare ute etter å yppe bråk. Etter at de dyttet meg ned med strak arm en gang, og dyttet og knuffet en helg haugg ganger, snudde jeg venninnen min mot dem med klar beskjed om at hun ikke skulle flytte seg så jeg kom i nærheten av kjærringtrynene. Hurpene ga seg selvfølgelig ikke med dyttingen, og dyttet venninnen min inn i et speil. Hun dyttet tilbake, og snudde meg mot dem. I det de dytter til meg blir jeg steik forbannet og spør hva i helevete som feiler de stygge trynene deres. Tror jeg sa "det var FAEN ikke jeg som dyttet deg" tre ganger før jeg ga og opp bitchslappet kjærringen. Hun prøvde seff å slappe meg tilbake. Fyrte til henne med høyre knytteneve. Fikk ikke utrettet mer da typen til venninnen min kom og skilte oss. Etter det gikk liksom piffen ut av meg, og jeg gikk for å hente jakken min. Venninnen min gikk for å se etter meg på toalettet, men fant bare hurpen som stod der og spyttet blod i vasken. Hah! Har aldri trodd slik om deg, darkness|. Alltid trodd at du har vært en rolig jente som aldri gjorde sånt... Men men, så feil kan ett menneske ta. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Haha! *kose på kine* Nice one! HIIIIIAH! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Venninnen min gikk for å se etter meg på toalettet, men fant bare hurpen som stod der og spyttet blod i vasken. du er farlig... Vet ikke om jeg kan kalle det salgsmål, men jeg la "bestevennen" min i bakken to ganger på skolen i dag Dene ene gangen var det han som spente og jeg dro opp foten hans (han falt, men ikke rett på ræv) Andre gangen var det jeg som var oppe med foten, da tok han tak og prøvde å kopiere meg... dyttet han ned på ræv Gått å småsparket osv. på hverandre i hele dag. Vi er gode venner, men jeg liker ikke alle de blåmerkene... Har vondt i foten jeg Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har vel vokst av meg det og slå folk unødvendigt nå. før handlet det om status og slikt. nå er det bare teit. men om noen ypper seg opp til det føles ut som hodet mitt kommer til og sprenge. da pleier jeg og slå fyren om han ikke er veldigt liten. er det en 3.klassing som skal tøffe seg ignorerer jeg han bare. har slåst endel i årene. ikke noe veldigt, men ofte litt for mye Brødre er jo unntak. har tatt både storebror og lillebror (4år større og 4år mindre) stoppet faktisk en slostkamp i 8.ende en gang. alle guttene gav meg sure blikk, mens jentene og lærerene gav meg ros ol. Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jenter som ypper til slossing og skriker å breier seg osv må være den værste turn offen som finnes, uansett å pen jenta hadde vært ville jeg aldri tatt i ho med en stekespade engang. Som feks jenter som allid skal klage, alltid skrike å balere, huff å huff. She had it comming darkness|, good job Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Har vært innblandet i 4-5 slagsmål... Alle gangene har det vært en eller annen full faen som absolutt måtte lage bråk. Edit: Vel, en av gangene var det ei jente som jeg slo, men det har jeg nevnt i en annen tråd. Hun var slem med søster, jeg klikka et lite sekund og planta knyttneven i trynet hennes. Det var godt. Endret 4. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) når jeg gikk i 3kl. så var jeg og en kompis ut , og det hade regnet hele dagen. vi sprang til pytt til pytt, og når vi hadde funnet den største sjøledammen så kom et en som gikk i 5kl. og hann ble med og lekte med den store skjøledammen. men så plutselig så klikket han på meg (hvorfor det vet jeg ikke.) han tok den ene skoen min og kastet den langt vekk! og tok tak i hendene mine, men jeg fikk løys høyre handa og slo jeg albuen mitt i nesen hans så han blødde så faans mye neseblo. og da måtte jo han selvsakt springe in til rektoren og si at jeg hadde banket han !! og jeg fikk med meg melding hjem da.! ( enn å få ondt av ein 3 klassing da! ) Endret 4. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Venninnen min gikk for å se etter meg på toalettet, men fant bare hurpen som stod der og spyttet blod i vasken. du er farlig... Neida, jeg er liten og pinglete. Jeg kan ikke ha slått noe hardt, for jeg fikk ikke noe vondt i knokene. Var vel bare leppen hennes som sprakk elns pga tennene går jeg ut i fra. Jeg er egentlig veldig snill altså Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 nå forrige uke på en liten fest var det en kar som ikke var invitert som absolutt skulle være med (han var vel 15-16) og prøvde å komme seg forbi meg i gangen mens verten sa at han skulle stikke, jeg ba ham også om å stikke. Da bæda han totalt og hoppa oppå meg og begynte å slo løs på meg, (ikke så veldig røslig av seg var han men likevel) jeg vrei meg løs og tok å kjørte albuen i fjeset hans så han bøyde seg framover og stønna. da hadde jeg kunnet grisebanket han men jeg sendt han på dør istedenfor. Jeg er ikke voldelig av meg men folk som ikke skjønner når de skal stoppe får seg en Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Klikka på en fyr engang. Slo til han og brakk hånda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå