Gå til innhold

Har du vært i slagsmål? Hvordan?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han som ga meg slaga trur eg ikkje kan vere heilt naggla... Eg sa at om han ba om orsaking så skulle eg gløyme heile saken. Men det gjorde han jo ikkje. Han bare skraut til meg over at han hadde vore dømd for vald tidlegare. Hadde eg hatt mulighet til å ungå ein politianmeldelse for vald med å bare unskylde meg, hadde eg faen meg grepe sjansen.

I totaly agree.

Etter ein har blitt dømt for vald, foreks. til samfunstjeneste.

Har men en prøvetid på 2år da? i så fall sliter han litt.

too bad det også, skal ikke mye til for å vere pallesnikker.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg har vært i en slosskamp. Men jeg var vitne til en litt morsom hendelse.

Alle gutta var sammen etter skolen i skolegården og vi tulla med hverandre. Og så greide en av vennene mine og finne en lang stamme/tre som han tok og dultet i magen på en av de andre vennene mine. Da fikk han nok. Han tok opp en skobørste fra sekken (har ingen anelse hvorfor han hadde den med) og gnidde den i ansiktet til den andre :!: . De var litt uvenner etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sloss med en murvegg i går. Var heldig jeg ikke knakk noe, hånden ser helt mongo ut. Har vært i en del slosskamper på barneskolen, men i den senere tid har det bare vært drittslenging. Har fått pryl, men er alltid for full til å ta igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg har ikke vert i noen store slagsmål gitt.

prøver alltid å sakke meg ut av det. Jeg klarer bare ike å sloss. Får jeg et slag i tryne etc, begynner jeg nesten å grine. ikke av smerte, men av overaskelse. Har ingen aning om hvorfor det er slik, men jeg ville ikke forandret det.

så til slagsmålet:

Dette var vel i 9. klasse.

en i klassen (både var og er gode venner) hadde plagd meg nesten hele timen med at jeg på en eller annen måte "likte menn" ( :dontgetit: )

Dette førte med at jeg nevnet en spesiell episode hvor han hadde drete seg lodrett ut. (han hadda altså barbert/nappet øyenbrynene)

kampen startet med han hanh løp mot meg og spendte en pult i minh rettning.

da han var nermt nokk ga han meg en go knytt-neve i tiningen/toppen av kinnet.

med tanke på at jeg var sint som fy, kjente jeg ikke en drit.

jeg er kansje 2 hoder større enn han og generelt sett større en ham.

jeg skubbet ham litt bortover mot veggen, tog et GODT grep bak spiserørene (veldigt sårbart sed på halsen. bak adamseple?) hannes og SMELLTE ham i veggen. Jeg sa "no får du faen me gi deg!" og han klynket som en valp.

lærerinnen vår kunne ikke gripe inn siden vi begge var større enn henne og hun virket litt redd egentlig.

på lærerværelse fikk han tilbud om profesjonel hjelp, siden han tydligvis hadde et seriøst problem..

jeg fikk seff ros pga. "slutt" setningen min :thumbup:

Lenke til kommentar

I dag hadde jeg en litt morsom episode, var ikke jeg som banket noen, men...

En i klassen min som er veldig opptatt av biler, mopeder etc. - Han begynte da som vanslig å snakke om mt-5 (en moped)... Han som satt vedsidenav var tydligvis litt lei av det mopedgreiene og køddet seg litt - "Ohh nei... ikke begynn i gjen nå"

Da fikk han seg et lite kjerring-dask på skinnet... Reaksjon - en høyre hook i nesen.

Så begynte han å blø... bløø...... veldig mye blod. Så ut som om at han var skamslått i grunn. Også ble nesen skjev :p

Lenke til kommentar
En gang slå jeg ned en dust midt i tysk timen i åttende klasse :p

Han slengte mye dritt og truet meg, så jeg kastet i fra meg boka reiste meg opp og sa "nå har du slengt nok dritt vettu!". Jeg klemte i stykker barberbladet hans (han brukte det som et kjede  :ermm:  ) fortsatte å holde han i det kjedet, slo til han fem ganger (venstre hook) så dro lærer'n meg i fra han.

Har vært i flere slosskamper men denne er litt morsomt å fortelle om. :p

Hvorfor er det artig å fortelle om hvor lett du mister besinnelsen og tyr til vold?

Etter av å blitt kødda med av den samme personen i et par år så bestemte jeg meg for å endelig dra til han, så kan du nevne et bedre sted å banke opp en enn i klassen? (når du går på skolen da selvfølgelig)

Lenke til kommentar
De var nok eldre en meg, men de sa de gikk i 10 og da kunne vi sloss osv..De var 16-17år... Mest sannsynlig rusa på harsj, går endel av det rundt der det skjedde pluss at det så ut som om det var det og..

de gikk i 1gym og andre har jeg fått høre nå... 30 stykker av dem mot 2femten åringer skal jeg love dere var feigt!!!

Lenke til kommentar

I 9.ende klasse kom jeg med en venstre-hook rett i trynet på klassekameraten min etter at jeg ble mobba. Han tok en liten piruett og skalla inni et skap. Dette førte til blå/sort snusleppe og hukommelsestap... :whistle:

Han spurte etter de samme tingene 10 ganger den dagen.. Han visste ikke en gang at det var jeg som dro til han.. :dontgetit:

MEn vi er venner nå da.. :)

Lenke til kommentar

Har vært borti noen slosskamper opp gjennom åra ja, men kan ikke komme på å ha starter mer enn en:P

Og det var med bestekameraten min, da vi krangla om hvilket fotballag som var best. Vi var vel 8-9 år:P

Men har blitt banka og forsøkt banka mye opp gjennom årene.

Ikke alltid like greit å være siddis i Trønderland:/

Jeg kan vel ikke noe for at jeg skarrer, har fregner, bruker briller, er lubben, er lat (OK, jeg kan kanskje noe for de to siste der), og at jeg liker Viking og hater RBK (OK, jeg liker generelt sett ikke sport i det hele tatt, men OK)

Før tok jeg aldri/skjelden igjen, men når den samme lille spirrevippen hadde mobba meg dag ut og dag inn i 2 år, ble jeg en dag så forbanna at jeg tok tak i ørene hans og dro ned huet hans og kakka kneet mitt i panna hans (gikk vel i 4. elns), en annen gang, var i 10. og jeg sa at jeg ga faen i fotball og var evig lei av det stadige maset om fotball i timene og hvorfor jeg ikke likte sport, og hvorfor jeg er så lat og bla bla ukeblad osv, og det fortsatte ut i friminuttet. Det var vinter, og vi lekte Kongen på Haugen, og der ble det seff slosskamp.

Var vel ca 12 stk mot meg, et par jenter, noen innvandrere og en haug problembarn, samt klassens skolelys.

Jeg kom ganske bra utav det, siden jeg puffa ned et par av dem og de traff isklumper med hodet først og var liksom slått ut av kampen der og da, men da jeg kom meg ned, ble jeg bombardert med is og snø og gudene vet hva, og kom meg inn i en faderlig fart (hadde ikke så jævlig mange venner på ungdomskolen. Eller i det hele tatt på skolen:/)

Jeg ble forfulgt av et par av folka som prøvde å holde meg fast og slå, men da hadde det allerede klikka helt for meg, så jeg slo villt rundt meg og traff visst godt på en av dem, slosskjempen selv faktisk, for plutselig hadde alt bråket slutta, og slosskjempen lå på gulvet og ynka seg.

Jeg hadde visstnok revet ut piercingen i øyenbrynet hans:P

Så kom lærern og rektor og inspektøren og gudene vet hvem, og masse bråk og mas, og jeg fikk i grunn skylda for å ha starta det hele.

Slitne greier i grunn, men jeg har egentlig aldri vært opptatt av slosskamper.

Egentlig prøvd å holde meg unna, og ikke sloss.

Er egentlig ganske feig og sjenert.

Har også blitt tatt tak i, slått i bakken og spent flere ganger på fest.

Helt uten videre.

Uten å ha sagt noe, uten å ha gjort noe.

Folk slår til meg helt uten videre.

Rart det der i grunn.

Men jeg gir faen.

Gidder ikke å blåse opp noe.

Gidder ikke å bry meg om noe.

Lenke til kommentar

seneste ''slåsskampen'' var vel når en gjeng bøffa jakka til meg og kompisen min på byen...vi fulgte etter,kompisen min fikk igjen jakka si..så fulgte vi etter de andre som hadde Helly Hansen parkasen min til 4000 :(... anyways,vi stopper dem,så husker jeg bare at vi står å diskuterer,når han ene slenger ut en neve som treffer meg midt i nesa....nesa knekker,jeg var så drita at jeg begynner å flire,så stakk vi...så havna jeg i enda mer bråk i taxi kø,fordi jeg var sinna pga jakka .. hehe...så endte det opp med at jeg bråka med i taxikø,kjørte meg hjem til døra,helt gratis :D

Den andre ordentlig slåsskampen jeg var i,var med 2 kompiser,typisk fyllabråk...han ene dytter meg,så ber jeg han gi faen,så dytter jeg han tilbake,og han tryner...da klikker det for han...så begynner vi å slåss..ender jo med at det er 2 mot meg...jeg fikk vel mest juling,men gikk ikke i bakken :D... så gikk jeg hjem med en knekt tann og begge leppene sprekt... yay!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...