Gå til innhold

Har du vært i slagsmål? Hvordan?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg kommer aldri til å slå noen som helst, fordi i det noen slår deg og du ikke slår tilbake, har du vunnet... Slik jeg ser det da!

Det spørs vel litt på hvor langt voldspersonen går, og hvor mange damer det er rundt til å synes synd på deg :wee:

Det er slik med meg, at jeg kunne ikke brydd meg mindre om de som står rundt, jenter eller hva nå det er...

Fordi jeg vet inderst inne at det er jeg som er vinneren, uansett om jeg må ligge på akutten i 2 uker!

Eller det har noe med at pappa aldri har slått noen, og jeg har aldri likt fysisk vold...

Pluss: Det var like før jeg reiste nedover igjen for å denge duden med balltre, men jeg satte meg i stuen før jeg reiste ned igjen, og da så pappa at det var noe, og jeg sprakk ut i tårer...

Lenke til kommentar

Det med jenter rundt var en spøk.

Selv har jeg heller aldri likt vold, og det har hverken far eller mor eller noen andre gjort heller. Allikevel vil jeg tro at de som starter slosskamper vil føle seg ydmyket hvis de taper, derfor vil jeg gjerne prøve å ta igjen. Det beste er selvsagt å bare blokkere slagene, men det er ikke alltid så lett.

Lenke til kommentar

Har aldri i mitt liv slått noen pga sinne. Har såklart slått andre gutter på kødd liksom. Sånn greie..

Husker en gang en kar kom å tok kvelertak på meg bakfra, satt på macdonalds på blåmandag. Lurte på hvorfor i helvete han gjorde det, han slutta heller ikke. så da han endelig slutta klikka jeg, men slo han ikke. Tok heller han og smelte han i bakken og fikk han til å slikke det fettete gulvet.

Lenke til kommentar
Har aldri i mitt liv slått noen pga sinne. Har såklart slått andre gutter på kødd liksom. Sånn greie..

Husker en gang en kar kom å tok kvelertak på meg bakfra, satt på macdonalds på blåmandag. Lurte på hvorfor i helvete han gjorde det, han slutta heller ikke. så da han endelig slutta klikka jeg, men slo han ikke. Tok heller han og smelte han i bakken og fikk han til å slikke det fettete gulvet.

Hehe... :p

(beklager)

Lenke til kommentar

Hehe... :p

(beklager)

Mente ikke den, sorry :(

Lenke til kommentar
Men, jeg mener det er bedre å slå igjen enn å prøve å prate seg ut av mens "motstanderen" langer inn slag etter slag, slik som det ofte er.

Akkuratt det er 100% enig! Men i mitt tilfelle stod det ca 30personer rundt og jeg hadde mer nok med 4 av dem som slo og sparka så jeg slo ikke! Men fikk nok når dem begynte med å si: "Få se hva du har i lommene din!" til kammeraten min og 2 stk hoppa opp på han bakfra da tok jeg tak i de som hadde hoppa opp på kammeraten min og pælma dem bort! så da stoppa dem med det og fortsatte å slå... kjipt med gjenger!

Lenke til kommentar

Gjenger som skal banke opp én person er trolig det mest patetiske og feigeste som er.

Tror nesten jeg må begynne å gå med 2x katana i beltet når jeg skal til byen.

Er visst mye gjeng-vold der. :no:

Uansett, slossing er bare teit og kjipt. Selv skjønner jeg ikke at diverse folk tør å yppe til bråk, slik som i Voodoo sitt tilfelle.

Kan jo aldri vite om de har holdt på med kampsport i 5 år mer enn meg e.l.

Skumle greier.

Lenke til kommentar
Gjenger som skal banke opp én person er trolig det mest patetiske og feigeste som er.

Helt enig! Apropos, sakset direkte fra "fiasko hjemme fester"- tråden:

Kan fortelle om en gang i sommer. Jeg var alene i tre uker og bare jobba og slappa av med dama og noen kompiser som bodde her de ukene. Det hele begynte med at vi satt her og drakk, spilte musikk og satt litt foran dataen. Etterhvert som vi kom i form, bestemte vi oss for å dra på byen, ettersom vi hadde hatt en vellykket bytur et par dager tidligere.

Da vi kom til byn virket det rimelig tamt, møtte noen folk utenfor en strippebule her i byen og fikk ei jente til å flashe puppene. Det var i grunn kveldens "høydepunkt". Siden det var så tamt ute bestemte vi oss for å tusle hjemover igjen, det var da det skjedde...

Vi gikk rolig og fredelig hjemover og plutselig hører vi en shchvæær gjeng bak oss, som kom fra en annen gate, de hoiet og skreik, og vi tenkte at det var best å holde seg lavt i terrenget ettersom vi bare var tre stykker og de var rundt 8-10 folk. Men det gikk ikke nei, da vi gikk en snarvei ca. 50 meter gjennom en liten "skau" ble jeg plutselig slått i hodet med en flaske, to ganger av to andre, hardt!. Jeg tenkte bare "wtf?!?", ble syyykelig svimmel, sjanglet rundt litt et par sekunder, var skikkelig stress å holde seg oppe. Til tross for dette lot jeg som ingenting, bare kikket rundt meg og så at de andre jeg var sammen med hadde det bra, og det hadde de foreløpig. Den gjengen som gikk bak oss ble rimelig paffe, de hadde vel forventet en litt annen reaksjon av meg, men jeg ville ikke provosere eller si noenting som kunne gjøre situasjonen værre.

Plutselig kjenner jeg et slag i trynet, jeg snur meg og får øye på en ypp kar. Han sa med opplagt ironi "håper det gikk bra med deg?", jeg sa at joda, det gikk fint med meg, og gjorde det klinkende klart at vi ville hjem og sove nå. Tydelig frustrert over at det ikke ble noen reaksjoner av slåingen med flasker i skallen min begynner de å pælme en spritflaske mo trynet til han ene kameraten min. Den snittet kjeften hans akkurat og de bare: " faen!! vi bomma!!11". Da tenkte vi det var på tide å løpe. Jeg fikk med en gang en kar i hælene på meg (samma karen som slo meg med flaske og med neven i ansiktet mitt) han tok meg igjen, og fikk spent bein på meg. Jeg var ikke helt motivert for å løpe akkurat da, ettersom jeg var meget full og nettopp hadde blitt brukt som boksepute. Jeg tryna hardt, skled på asfalten og gnissa trynet og halsen nedi bakken. Fikk et par sår da ja...

Han som ble kasta på gikk det fint med, han kom seg unna. Men da jeg hadde tryna kom han fyren som løp etter meg og holdt meg nede, sparket litt i meg til tredjemann som var med oss kom løpende og prøvde å stoppe han. Det endte med at kameraten min måtte kysse føttene hans for at jeg skulle komme meg opp. Heldigvis kom det en annen fyr fra den "gjengen" og stoppa han som holdt meg nede.

Jeg husker vi gikk i samlet tropp hjem, glade og fornøyde over nok en vellykket kveld på byen. ermm.gif

Det værste er at han som hele tiden var etter meg, havnet i klassen min dette året. laugh.gif

Lenke til kommentar

Jeebus, å høre slikt som det øker bare lysten for å rusle rundt med katanaer når jeg er på tur.

Men hvis noen tuller med meg da ender det vel bare opp med at jeg blir bura inne et par år fordi jeg har massevis av trening med slike våpen. :no:

Synes all form for gjengkriminalitet som blir avduket burde blitt straffet med amputasjon av en hånd eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...