Gå til innhold

Har du vært i slagsmål? Hvordan?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært med på litt av hvert, men ikke noe alvorlig. Husker blant annet en gang på ungdomskolen hvor det var en fyr som stadig slang dritt til meg. Jeg var så tolmodig jeg kunne og hadde ikke lyst til å ty til vold. Men en dag bestemte han seg for å være skikkelig drittsekk. Han kastet en fotball i ryggen min så hardt han kunne, og ventet på en reaksjon. Jeg beholdt roen og sa at hvis du gjør det der en gang til så tar jeg igjen. Han hev ballen på meg igjen. Og igjen. Og igjen. Etter den 4. gangen fikk jeg nok. Jeg snudde meg rolig, tok tak i kraven hans og slang han i veggen. Han segnet ned på gulvet. Deretter løftet jeg han opp etter veggen og sa: "Nå har du kødda med feil fyr!". I ekstremt sinne slo jeg til han. Han ble målløs, ja helt stille et par sekunder, før han løp av gårde. Han gråt. Deretter sladret han til en lærer og jeg fikk litt trøbbel. Men det var verdt det. Så absolutt. Jeg hater vold, og prøver å unngå det så mye som overhodet mulig, men hvis jeg først klikker så klikker jeg. Det fikk denne tullingen erfare.

Edit: Glemte å nevne at han også slang med leppa i tillegg til å pælme den ballen.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar

Har vært innblandet i en del tull gjennom ungdomstiden (høres så voksen ut nå plutselig) og er ikke stolt av å ha oppført meg som eg gjorde.

Var en gang en gjeng med filipinere/diverse asiater som skulle ta meg pga en kompis av de drev å klådde på en vennine av meg i dansegulvet og hun kom til meg og ba om hjelp. Vel eg gikk bort til fyren og ba han om å slutte å klå og han spurte om eg var typen og eg sa nei så bare skubbet han meg og ba meg om å dra til helvete. Var da det eksploderte og eg banket fyren opp. Alt var ok trodde eg men når eg var på vei til sentrum igjen så var gjengen der på 7-8stk eller noe og ventet. Ble en del ord og så hoppet han eg slo på meg og eg slå han da og det var då de alle hoppet på meg. Fikk så det suste og eg tok 2-3 av de på enkelte slag. Var noen kompiser av meg som så ka som skjedde og det ble det helvete i byn. Faktisk eneste gang eg har hatt "rocky" tryne. Ene øye var så hovnet at eg ikke kunne se på 2 dager.

Lenke til kommentar
hehe, mange er pyser når det gjelder slagsmål..

Skal banke deg opp med og dra deg i bakken. :O

Så kommer de "Jeg banka [insert name] i går! jeg slang han faen meg i bakken!"

GRR!

Edit: Nå har jeg aldri tapt EKTE slåsskamper.. :D

skikkelige tøffinger ja..

mange sånne tøffinger, skal banke noen men de holder seg til lugging g ta ned i bakken :p

Lenke til kommentar
mange sånne tøffinger, skal banke noen men de holder seg til lugging g ta ned i bakken :p

Er det ikke ganske mye bedre å demonstrere makt ved å legge noen i bakken, enn å påføre dem unødvendig smerte attpåtil? Jeg har ikke respekt for folk som slår, hvertfall.

Det eneste som er dumt er hvis de skryter av det etterpå, enten de har lagt noen i bakken eller laget kjøttkaker av ansiktet dems..

Lenke til kommentar
Isaac Asimov er en klok kar.

Men jeg foretrekker å slå fremfor å bli slått uten å forsvare meg (som visse personer har prøvd, ikke å anbefale)...

Selvsagt skal man fordrive ondt med ondt. Det dumme er at man har inkompetente mennesker, som er de som starter slosskamper.

Hvis noen begynner å slå meg, og jeg får overtaket, tror jeg ikke at jeg gir meg med det første heller. Det er dessverre enkelte som må ha kraftig medisin for å lære 'leksa' si...

Lenke til kommentar

Eg har aldri vært i slosskamp før, men spente til en i 8. klasse - tror han fikk kraftig forstuing i foten, men det var han som fremskynnet det.

"Hei, jeg er tøff i trynet - du kan aldri banke meg fordi jeg går på alt mulig av kampsport"

Har aldri likt å være voldelig, derfor hjelper jeg bare folk som blir banket og ikke banker opp selv (det ble rar settning)

Lenke til kommentar

Ja, folk som provoserer eller slår folk helt uten videre, ber jo im bråk.

Altså, det var en på skolen som begynte å plage meg.

Føst spurye jeg fint om han kunne slutte.

Men nei da..

Så skremte jeg han litt ( løpe mot han ), men så trakk jeg meg tilbake.

Han slutta ikke av den grunn heller.

Han var så plagsom, at jeg ikke kunne holde meg lenger.

Jeg sprang mot han, tok et grep rundt nakken( og halsen ), og la han ned i bakken.

Så gikk jeg, men etter på kom han løpene bakfra, og prøvde å gjøre den samme. Han fikk meg, helt til jeg ble så sint at jeg begynnte å slå/sparke.

Jeg sparka han i leggen så han slapp meg, så skubba jeg han inn til en vegg, og slo han i magen.

Jeg har hørt at folk har sagt han begynte å grine etterpå..

Jeg hadde ikke lyst, men jeg måtte..Sinne tok overtaket.

Vi er venner nå da..

Lenke til kommentar

Det nærmeste jeg kommer vold;

Er at jeg ble slått av en i klassa mi fordi jeg sa at moren hans var død...

Dyttet mamma inn i veggen slik at kjæresten henne slang meg i gulvet, og bærte meg ut av leiligheten.

Og at pappa fika til meg en gang vi kranglet. Det var på låret, så ingen skade skjedde...

Tror jeg kommer aldri til å slå noen som helst, fordi i det noen slår deg og du ikke slår tilbake, har du vunnet... Slik jeg ser det da!

(Men hvis noen gjør familien eller dama mi noe, "hell will rain down form the skyes"...)

Ellers en veldig rolig gutt... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...