Gå til innhold

Har du vært i slagsmål? Hvordan?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En gang jeg var på fest var det en fyr som prøvde seg på dama mi og hun ba han slutte da jeg fikke øye på det spurte jeg om han ville være med ut å ta en sigg? Han ble med ut!! Han fikk en røyk av meg men i det jeg skulle tenne på røyken hans måka jeg til med en knytt neve mitt på nesa deretter nikka til han!! Han havna på bakken og det verste er at han var frekk mens han lå på bakken og blødde!!! Ble nødt til å ta løpe fart og sparke han i tryne"!!! hehe Det tokk en stund før han kom seg hjem hehe!!! :dribble:

Hadde akkuratt fått meg K700i så gikk jeg å snakka i tlf på sentere i lillestrøm med en kamerat når jeg kom ut var det to små tøffe asiatere som hadde følt etter oss. De ba meg om å gi dem tlefonen ellers ville jeg få gris. Heldigvis hadde jeg en cola flaske i den andre hånda så jeg tokk den smelte til rett over øye han datt selvfølgelig rett i bakken mens kompisen min tokk han andre! Det ente opp med at vi hadde to ekstra mobiler i det vi løp for å rekke bussen! Hadde nokk hvert små kjedlig hvis vi ikke hadde rukket den!! :innocent:  Det var selvfølgelig en gammel dame som så alt og skreik som ett helvete :p  SECURITAS!!!POLITI!!!wæææææ overfall osv :dribble: hehe peace

Ok! Må bare få si en ting til deg sånn helt personelig. Jeg sikter da gjerne til alle postene du har hatt i denne tråden der du fremstiller deg selv som Rambo. Jeg kan med hånden på hjertet si at mennesker som deg, om du juger eller ikke, gjør meg så kvalm at jeg ikke vet om jeg skal le eller grine. Likte spesielt delen der du "Ble nødt til å ta løpe fart og sparke han i tryne". !!!!!?!?!! Du er ytterst tragisk, forhåpentligvis ikke eldre enn 9år og kanskje så sosialt utilpasset og preget av film og spill at du trenger psykolog eller noe i den retningen. Selvfølgelig har du ikke gjort noe av det du sier her, men det at du tror vi skal tro på det (nei, vi velger og ikke tro på det fordi det er så ytterst ekstremt idiotisk sett ut ifra et virkelig scenario) gjør deg kanskje til den største tosken jeg har sett på disse forumene, og noensinne vil se igjen. Jeg hadde ikke tørt og vise meg for noen etter å ha ytra noe så helt på jordet fatalt tåpelig i en av norges best besøkte forum. Tosk!

Eventuelle moderatorer kan godt gi meg et knips på nesa for denne posten her, men jeg måtte bare si det. Herregud.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Mer sånn OT så blir det juling her! :realmad:

Get it? :p Seriøst hold dere til topic og ta det der i so3 eller via PM.

Greit, jeg "beklager".

OT: Jeg har vel vært innblandet i mye rart veit jeg. Men det har aldri blitt noen skikkelige slåsskamper ut av det. Kanskje det værste har vært litt dytting og drittkasting før det ender med at en klikker og den andre løper. Men aldri noe spesielt dramatisk egentlig. Vel, en gang - da jeg var så heldig og se dama mi, etter 2år med tilsynelatende ekte samhold, kline med en annen kar helt tilfeldig. Da ble det svart. Men det er eneste gangen jeg har tydd til noe annet enn ikke-fysiske konfrontasjoner.

Lenke til kommentar

Hvis man oppfører seg rolig, så går det som oftest greit....

Har ikke vært i noe særlig skumle/truende situasjoner, men likevel kan man jo aldri være trygge på grunn av personer som Jaga.

Jeg klarer ikke å være så agressiv, og jeg forstår ikke, og jeg vil ikke forstå folk som er det...

Lenke til kommentar

å slåss er noe jævla idioti. ja jeg har vert i slåsskamper. for det meste useriøse med venner. har blitt forsøkt slått ned, men har alltid greidd å bli ståendes. ellers har det vert knuffing osv. har som regel greidd å prate meg ut av ting, eller vært fysisk avskrekkendes.

Men vold er siste utvei. Og da mener jeg absolutt siste utvei, men når det kommer til det skrittet at en må bruke vold for å redde rævva si, så er det like greitt å ikke holde tilbake.

Jeg avskyr vold, men jeg er også realistisk. Noen ganger kan vold føre til at ting blir bedre. men for det meste så er det en ond spiral. en voldelig person blir fryktet fordi han kan skade deg, og for å opprettholde denne frykten må den voldelige personen skade flere.

men viss en venn eller et familiemedlem av meg er i problemer så stiller jeg opp uansett om jeg risikerer å få juling. det er sånn jeg har blitt "programmert".

Lenke til kommentar

venner og familie står over alt annet. Nei jeg er ikke en gjengmedlemm, jeg lever under ordtakene; "venner er for alltid, damer kommer og går" og "familien er ditt kjøtt og blod". vennene mine stiller opp for meg, det samme gjør familien så hvorfor skal ikke jeg stille opp for dem.

men heldigvis har det ikke smelt så ofte på den måten. 2-3 ganger har jeg gått inn i en situasjon for å hjelpe venner, men som regel har det kun blitt til knuffing. var noen tullinger (4 stk) som skulle ta en kompis av meg. jeg går inn tar tak i strupen på en av de og ber de stikke av. de begynner å knuffe. jeg og komisen min bare går vekk, de kommer etter og slår meg tre ganger i hodet. gidder ikke slå igjen når slagene følest ut som om noen slipper en pute i hodet på deg fra 30 cm avstand. to andre komiser av ser at idiotene løper og slår, og går inn og idiotene stikker.

småjyplinger som må være i overtall(minst dobbelt så mange) når det er 4vs4(realiteten 3vs4 siden kompisen som de yppet med er så å si blind og veier kanskje 50 kg) så feiger de ut. ikke at det er en dårlig ting, men det bare demonstrerer hvor patetiske de var

edit: fikset et ord som ble feil

Endret av Odden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...