Gå til innhold

Har du vært i slagsmål? Hvordan?

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang slå jeg ned en dust midt i tysk timen i åttende klasse :p

Han slengte mye dritt og truet meg, så jeg kastet i fra meg boka reiste meg opp og sa "nå har du slengt nok dritt vettu!". Jeg klemte i stykker barberbladet hans (han brukte det som et kjede :ermm: ) fortsatte å holde han i det kjedet, slo til han fem ganger (venstre hook) så dro lærer'n meg i fra han.

Har vært i flere slosskamper men denne er litt morsomt å fortelle om. :p

Lenke til kommentar

Var på gardermoen på veit til bake til militæret etter perm... Gikk nede der hvor alle bussene går fra, da jeg la merke til en mann som så stygt på meg. Jeg tenkte jeg ikke skulle provosere med å se tilbake, men jeg måtte jo se om han fremdeles så på meg. Da så jeg at han gikk med målretta skritt mot meg. Jeg snudde meg og tenkte det sikkert bare hodet mitt som tulla. Plutselig ble jeg skubba opp mot en av betongsøylene. Jeg forstod ikke med en gang hva som hadde hendt. Men så fikk jeg sammla meg, da hørte jeg skritt som om noen sprang mot meg. Jeg gjorde meg klar for å sparke et bakspark. Da jeg så hva som kom mot meg, gjennkjente jeg det som han som hadde kikka så stygt på meg, og da sparka jeg. Jeg traff klokkerent på høyre sida av halsen hans. Han vakklet litt bakover og det gurglet fra halsen hans... Det virket som han skulle til å angripe igjen, da han tok armene opp til hodet som i en blokk. I det han tok et steg frem mot meg ga jeg han et sving spark som resulterte i en 4-5 cm. lang rift i kinnet hans, og at han gikk rett i bakken. Jeg fikk aplaus av folka rundt meg, men vekterene der var ikke like blide. De trodde jeg bare hadde banka han på gøy. Men jeg fikk forklart meg. Hørte aldri noe fra politiet. Jeg anmeldte ikke da jeg syntes fyren hadde fått nok straff.

Det skal sies at jeg har trent karate og taekwon do i syv år. Hadde riktignok hatt en pause på nesten to år når dette hendte, men uansett.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
En gang slå jeg ned en dust midt i tysk timen i åttende klasse :p

Han slengte mye dritt og truet meg, så jeg kastet i fra meg boka reiste meg opp og sa "nå har du slengt nok dritt vettu!". Jeg klemte i stykker barberbladet hans (han brukte det som et kjede :ermm: ) fortsatte å holde han i det kjedet, slo til han fem ganger (venstre hook) så dro lærer'n meg i fra han.

Har vært i flere slosskamper men denne er litt morsomt å fortelle om. :p

Hvorfor er det artig å fortelle om hvor lett du mister besinnelsen og tyr til vold?

Lenke til kommentar
Var på gardermoen på veit til bake til militæret etter perm... Gikk nede der hvor alle bussene går fra, da jeg la merke til en mann som så stygt på meg. Jeg tenkte jeg ikke skulle provosere med å se tilbake. Men jeg måtte jo se om han fremdeles så på meg. Da så jeg at han gikk med målretta skritt mot meg. Jeg snudde meg og tenkte det sikkert bare hodet mitt som tulla. Plutselig ble jeg skubba opp mot en av betongsøylene. Jeg forstod ikke med en gang hva som hadde hendt, men så fikk jeg sammla meg. Da hørte jeg skritt som om noen sprang mot meg. Jeg gjorde meg klar for å sparke et bakspark. Da jeg så hva som kom mot meg, gjennkjente jeg det som han som hadde sitt så stygt på meg, og da sparka jeg. Jeg traff klokkerent på høyre sida av halsen hans. Han vakklet litt bakover og det gurglet fra halsen hans... Det virket som han skulle til å angripe igjen, da han tok armene opp til hodet som i en blokk. Da han tok et steg frem mot meg ga jeg han et sving spark som resulterte i en 4-5 cm. lang rift i kinnet hans og at han gikk rett i bakken. Jeg fikk aplaus av folka rundt meg, men vekterene der var ikke like blide. De trodde jeg bare hadde banka han på gøy. Men jeg fikk forklart meg. Hørte aldri noe fra politiet. Jeg anmeldte ikke da jeg syntes fyren hadde fått nok straff.

Det skal sies at jeg har trent karate og taekwon do i syv år. Hadde riktignok hatt en pause på nesten to år når dette hendte, men uansett.

En du kjente? Eller en som skulle rane deg elns?

Lenke til kommentar
nermeste slagsmål jeg kommer er da jeg og en kompis ble litt uvenner så fant vi 2balltre og hammra løs på hverandre, og det verste at jeg ikke kjente smerta da dontgetit.gif

ble litt uvenner....

joa...

balltre :thumbup:

edit: bah... quote...

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar
havna i slagsmål med en som kasta masse frukt på meg, slo og sparka litt deretter dytta jeg han inn i pisserenna på dassen men da kom kameraten hans og slo meg i hodet med en dobørste. da gikk jeg i gulvet :p

Hehe, ikke stygt ment, men måtte le littn år jeg så for meg scenarioet.. :p

Lenke til kommentar

har vært gjennom en drøss av slagsmål... det mest uprovserte slagsmålet må vel være da det var ca 7 stk som kalt meg og kammeraten min for homser siden vi var fra drøbak+ at dem kasta snøballer mot oss så vi tok og pælma tilbake, det var jo bare noen 9-10klassinger som hadde tynnere armer en langefingern min, men da skulle du sett det blei liv!!! plutselig kommer det en gjeng på ca30 stk løpene etter oss ned rådhuset og inn gjennom sentrum før vi stoppa på togstasjonen, trodde de hadde gitt opp for vi så dem ikke, men da kom det en kul kar løpene mot oss mens han stramma bicepsa sine for å se sterk ut! Vi holdt på å le oss ihjel, men siden dem plutselig var så mange så holdt vi kjeft om det mens vi heller prøvde og prate oss utav det, vi prata og prata dukka og hoppa for spark og slag mens vi gikk baklengs og tilslutt var det ikke mer og gå bakover på så jeg falt bakover ned på togskinnene og da klikka det for kammeraten min for da hadde han fått nok og det hadde jeg å, men da stakk de bare... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...