Remind Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hei Når jeg slår på maskina og skjermen, blir det enten sånn skjermbilde som det blir hvis du bare har skjermen i gang (wrong signal output og mange farger), eller så blir det gult lys på skjermdioden i stedet for det normale grønne lyset. Det virker som det ikke er kontakt mellom skjerm og maskin. Jeg har nå prøvd alt dette: testet med annen: -skjerm -hovedkort -strømforsyning -prosessor -grafikkort resetta biosen ved å ta ut batteriet Jeg har ikke peiling på hva som feiler pcn min :/ og jeg savner de sene kveldene vi hadde før kan det likevell være hovedkortet ? Noen som kan ha peiling på hva som er feil? Blir utrolig glad for hjelp På forhånd takk Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hører du at maskina starter opp? Har du prøvd skjermene på andre maskiner? Plukk ut alt av PCI-kort og prøv på nytt med minst mulig hardware montert. Gammel maskin? Lenke til kommentar
Remind Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Bygde maskina for et par år siden. Maskina starter fint opp den, men skjermen er det værre med. Har prøvd med to forskjellige skjermer som begge funker på andre maskiner. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 kanskje du burde prøve med annen ram også? etter lista di så har du ikke prøvd med noe annet Lenke til kommentar
Karbon Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ok, hva sier pc-speak'rn? Får du det ene hyggelige bipet? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hadde samme problem med en annen pc jeg har. Det eneste som hjelper er merkelig nok å prøve å starte opp mange ganger,hjelper det ikke må du bare la den stå litt. Og så plutselig en dag starter den igjen. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Remind Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 takk for svar! får ikke det hyggelige bipet nei. maskina starter opp. har hatt det pipeproblemet tidligere Hvis jeg starter opp mange nok ganger, vil pcn bli helt kurert da? problemet har kommet gradvis slik at det har fungert av og til tidligere hvis jeg prøvde mange nok ganger. Har prøvd med annen ram også btw noen flere forslag ? på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå